Makaleler     19. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • gossip.jpg
    İletişim Boşluğunu Dedikodu Doldurur İletişim solukladığımız bir nefes… Düşüncelerin, fikirlerin eyleme döküldüğü platform sürekli dolu… Birileri, sürekli bir şeylerle o platformu doldurmakta. Hangi ortam içinde olursak olalım, insanoğlu bir şeyler söylemenin gereksinmesini duyduğu sürece de
    • 5839 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Kötü müşterim lütfen gidermisin Şirketler “kârlı” müşteriyi takip ederken, madalyonun öbür yüzüne de bakıyor. Kâr getiren müşterilerinin yanında bir de “kötü müşteri” olarak adlandırdıkları, kârlı olmayan müşterileri var.
    • 5845 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Geleceğin mağazaları ve insanın geleceği Eğer siz unutursanız Alışveriş arabanızı tıka basa doldurmuşsunuz. Sırada beklemişsiniz.
    • 5855 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler Kemal GÖKCAN Halkla İlişkiler Bu konu her meslek ve her sektör için çok önemli bir konudur. Kurulacak iyi ilişkiler çevremizi etkiler ve olumlu tepkiler almamızı sağlar.
    • 5876 gün önce eklendi
  • counselor.jpg
    Yönetim danışmanı kullanma kılavuzu Danışmanınız sizi "vezir" de edebilir "rezil" de. Bu, onu nasıl kullandığınıza bağlı.
    • 5883 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Satışlarınızı %80 Nasıl Arttırırsınız? Böyle bir başlığı ben de görsem hiç düşünmeden merak edip okurdum. Satış dünyanın en kolay mesleği, eğer doğru ve kurallarına göre yaparsanız.
    • 5891 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ajans Seçiminde Farklı Bir Konkur Finans sektörünün en önemli markalarından İş Bankası, düzenlediği kendine has reklam konkuru ile reklamcılığın gündemine oturdu. Banka, uzun ve zahmetli kampanyaları yarıştırmak yerine, uyumla çalışacağı ajansı belirleyerek, reklam sektöründe yeni bir kon
    • 5893 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İletişim ve Sosyal Hizmet Mesleği Sevil Paçci`den; İletişim ve Sosyal Hizmet Mesleği Kemal GÖKCAN/EDİTÖR İnsan topluluğu ve davranışları ile ilgili her dalın iletişimle ilgilenmesi zorunludur.(Wilbur SCHRAM) Tüm yaşam, bir iletişim – etkileşim olayıdır.
    • 5902 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR Nedir? Sevil Paçci`den PR Nedir? Halkla İlişkiler çalışmalarının amacı itibarı korumak, desteklemek, artırmak ve düşünce, davranış biçimlerine etki edebilmektir. Halkla İlişkiler, davranışlarımızın, söylediklerimizin ve başkalarının hakkımızda söyle
    • 5904 gün önce eklendi
  • gider.jpg
    Satışta iknanın gücü Satış ve Pazarlama Uzmanı Hakan Ömer Gider, “müşteriye nasıl satış yapıyorsunuz ?” diye sorduğumda “ikna ediyoruz” diyorlar ama ikna etmek için ne kullanıldığı konusunda hala her şey muallakta… diyor. Gider, Kültür Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler
    • 5922 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans Türbülans sektörün kendi içinde her zaman var bundan sonra da olacak. Bir kaç gündür hem bu siteden hem Sabah`tan takip ediyorum da herkes genel şeyleri konuşuyor, okuduğunuzda Nasrettin Hoca kıssası gibi herkes haklı.
    • 5923 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans "İş Bankası yeni yeni öğreniyor" En son İş Bankası`yla yolları ayrılan Rafineri reklam ajansından Aslı Yorgancıoğlu hem bu ayrılığın perde arkasını hem de sektördeki genel sorunları anlattı: "Reklamveren reklamcıya giderek daha az saygı duyuyor. Markaların pazarlama stratejilerine ajansl
    • 5923 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans " Genç yöneticilerle sorunlar yaşanıyor " Reklamcılıkta uzun yıllara dayanan bir deneyime sahip olan ve birçok farklı sektörden müşteriye reklam hizmeti veren Movida Plus Map`in yöneticisi Oğuzhan Akay, şunları söylüyor: "Batıda reklam kültürü çok eskidir ve Unilever gibi şirketler 30 - 40 yıldır
    • 5924 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans " Kabahat yüzde 3’le çalışan ajanslarda" Türkiye`nin en eski reklam ajansı olarak sektördeki 100. yılını kutlamaya hazırlanan İlancılık`ın ikinci kuşak yöneticisi Yakup Barouh, hem uzun soluklu işbirliğinin sırrını, hem de sektörde nelerin değiştiğini anlattı: "Eskiden patronla patron görüşür, i
    • 5925 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans "Ajanslar güvensizliği pekala hak ediyor" Marka danışmanı Güven Borça, değerlendirmeyi her iki taraf açısından yaptı: "Şirketlerin hedeflerle reklam ajansını buluşturma işini yapacak marka sorumlusu yok. Şirketin ihtiyaçları ajansa doğru anlatılmıyor.
    • 5926 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans "Müşteri ne ister?-Reklamcı ne ister?" Müşteri Ne İster? * Kaliteli işler makul fiyatlara yapılsın, faturalar şişirilmesin. * Zamanlama takvimine uyulsun.
    • 5927 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans "Kötü işler güvensizlik yarattı" Reklamcılar Derneği Başkanı Jefi Medina, iki taraf arasında da bir güven kaybı yaşandığını doğrulayarak reklamcılara çeşitli eleştiriler yöneltiyor: "İki taraf arasında bir güven kaybı yaşandığı doğru. Güven eksikliğini yaratan ana faktör, ajansların kapa
    • 5928 gün önce eklendi
  • sdart.jpg
    Reklamda Türbülans Şaşaalı konkurların üzerinden iki - üç yıl geçmeden yaşanan ayrılıklar, hem müşterinin markasına hem reklam ajansının prestijine büyük zarar veriyor. Reklam sektöründe geçen haftalarda çok ses getiren bir gelişme yaşandı.
    • 5929 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Parlak Fikirler Üretmenin 10 Yolu Sorunu tanımlayın.İş sorunlarını çözecek fikirler üretmek için, hepimizin bir başlangıç noktasına ihtiyacımız var.
    • 5931 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İnternet sitesi uygulamamız: Benim de olsun ama kullanmasam da olur Soru: Türk şirketlerinin internet siteleri ne işe yarar? Yanıt: Onlar sadece süs içindir, iş için değil. “Türkiye’de internet sitesi olan şirketlerimiz, gerçek anlamda e-ticaretin potansiyel olanaklarından tam yararlanıyorlar mı, yoksa sadece görünüş
    • 5933 gün önce eklendi

Sayfa: 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #