Makaleler     18. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    Turizm Tanıtımında Halkla İlişkiler Önemi Halkla İlişkiler ( Public Relations ) ile Misafir İlişkileri ( Guest Relations ) maalesef sektörde iş başvurularında bile karıştırılmaktadır. Guest Relations tesiste bulunan misafirlerin koşulsuz memnuniyetini sağlamak için uğraşır.
    • 5749 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma Özet: Bu çalışmanın amacı, zaman zaman karıştırılan halkla ilişkiler (PR) ve reklamcılığın ayrıntılı bir karşılaştırmasını yapmaktır. Bundan dolayı öncelikle, halkla ilişkiler, reklamcılık ve pazarlama temel kavramları tanımlanmaktadır.
    • 5751 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ailede İletişim Giriş: Aile toplumun en küçük ve en temel birimidir. Aileyi toplumsal bir sistem,toplumsal bir birim, toplumsal bir birlik, grup, insan topluluğu olarak tanımlayan sosyologlar olduğu gibi, toplumsal bir kurum olarak tanımlayanlar da vardır.
    • 5753 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Hatayı Avantaja Dönüştürmek Satın aldığınız bir üründe bir problem çıktığında, genelde içinizi bir sıkıntı kaplar. Çünkü, ürün üreticisi şirket ile karşılıklı uzun bir macera yaşayacağınızı tahmin edersiniz hemen.
    • 5757 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla ilişkiler gazetecileri etkileme sanatı mı? Asla! Gazetecileri, kendiniz, hizmet verdiğiniz kuruluş veya bir müşterinizle ilgili olarak etkileyebilirsiniz. Bu doğru.
    • 5762 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pınar'ın Yoplait Hatası! Pınar’ın meyveli yoğurt pazarına neden Yoplait markası ile çıktığını anlamakta zorlanıyorum. Yoplait, ABD’de ve bazı diğer ülkelerde tanınmış ve önemli pazar payına sahip bir meyveli yoğurt markası, ancak Türkiye’de hemen hemen hiçbir tü
    • 5764 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İyi Bir Konuşmacı Hangi Özelliklere Sahiptir? Bencilliği bırakıp, konuya böyle bir açıdan bakarsak, iyi bir konuşmacının bazı özelliklere sahip olması gerektiğini görürüz. İyi Bir Konuşmacı, Konusuna Hakimdirİster kalabalık bir gruba konferans veriyor, isterse arkadaş sohbetinde anısını anlatıyor
    • 5777 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka değiştirme (Rebranding) Bazen şirket içi veya şirket dışında meydana gelen değişik koşullar bir şirketi marka ve logosunu değiştirmeye zorlayabilir. Bunlar arasında; şirketin yaptığı bir hatanın unutulmasının amaçlanması, şirketin el değiştirmesi, yabancı pazarlarda markanın tel
    • 5783 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖZÜRLÜ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERDE İLETİŞİM GİRİŞ İletişim, herkesin farkında olduğu ancak tam olarak tanımlanamayan bir olgudur. İletişim kavramı; süreç, etki, düşünce, haber, duygu, ifade, mesafe temel eğitim becerileri gibi birçok kavramı içeren karmaşık ve çok boyutlu bir süreci kapsamakta
    • 5787 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    MARKA İMAJININ GÜCÜ İlerleyen teknoloji ve ticaretin ülke sınırlarını kaldırması ile rekabet koşulları da zorlaştı. Ekonomik kriterler yeniden ele alınmaya başlandı.
    • 5795 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Paradigmamızı değiştirmek ..
    • 5797 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Markanızı Kim Temsil Ediyor? Marka değeri bir çok kurumun en önemli varlıkları arasında yer alıyor. Marka değerini artırmak için birçok yatırım, tanıtım yapılıyor.
    • 5798 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka Evlilik Gibidir! Marka dahisi olarak kabul edilen ve sıradışı fikirlerin yaratıcısı olan BJ Cunningham’a göre markalaşma, evlilik gibi uzun süreli bir ilişki. Her şirketin marka yaratabileceğini vurgulayan Cunningham, ancak değişimden korkmayan cesur şirketlerin güçlü mar
    • 5798 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Altın çocuklar nasıl yetişiyor? Şirketler, geleceklerini teslim edecekleri ’üstün insan’ları bulmak konusunda işi tesadüfe bırakmıyor. Bugünün ’altın çocukları’, yarının liderleri olarak büyük yatırım ve beklentilerle zirveye hazırlanıyor En iyiler zirve için nasıl hazırlanıyor?
    • 5809 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Şirketlerde Başarının Sırrı Nedir? Şirketler yeni bir fikir veya fırsatla doğarlar. Bu fikir veya fırsat çoğu zaman firma sahibine ait olur, firma sahibi riski üstlenir; satışlar ve gelirler (fikrin başarılı olduğunu varsayıyorum) hiç zorlanmadan belli bir seviyeye kadar hızla ulaşır.
    • 5809 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Cep telefonu üzerinden reklam uygulamaları ciddileşiyor. Bugüne dek cep telefonu üzerinden reklam ve pazarlama girişimleri, kullanıcıların mahrem saydıkları sulardaki tehlikeli bir deneme olarak değerlendirildi. Küçük veya bilinçsiz firmalara, ellerine geçirdikleri telefon listelerine sürü şeklinde SMS gönderdi
    • 5822 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Temel Atma, Açılış Törenleri Halkla İlişkiler Etkinliği midir? Halkla ilişkilerin ne olduğundan çok ne olmadığının tartışıldığı günümüz iletişim ortamında temel atma, açılış, kuruluş yıldönümü,defile gibi organizasyonların hangi meslek dalının disiplini içinde yorumlanacağına açıklık getirilememekte. Durum böyle
    • 5823 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Büyüme Uzmanından Yıkıcı Büyüme Taktikleri Son dönemin en önemli konularının başında büyüme ve kar var. Şirketler, dünyanın dört bir yanında bu iki hedefe odaklanıyor.
    • 5830 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Basın Bülteni Ne İşe Yarar ve Nasıl Hazırlanır? Bir firmanın kamuoyundaki görünürlüğü, güçlü tanıtımla artar. Kendinizi ya da ürünlerinizi tanıtarak, hedef kitleniz açısından değerinizi artırabilirsiniz.
    • 5834 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Aman! iyilik yaparsak elimize yapışır! Mahallede büyüdüm ben, mektup adresi yazarken cümle içinde kullandığımız mah.'tan söz etmiyorum.
    • 5838 gün önce eklendi

Sayfa: 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #