Makaleler     17. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    Rekabet üzerine Günümüzde müşterinin bilgiye ulaşması kolaylaştıkça, ürünlerin yüksek kar marjları ile satılmasına da olanak kalmadı. Şimdi şirketler, yüksek verimlilik ile çalışan pazar liderleri ile rekabet edebilmek için, çok daha düşük kar marjları ile yetinmek zorun
    • 5700 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir Arçelik macerası Başımızdan geçen güzel bir Arçelik hikayesini sizinle paylaşmak istiyorum. Bundan sanırım 2 sene öncesiydi.
    • 5707 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Karar Süreçlerini Etkileme Aracı Olarak ’Lobicilik’ Lobicilik, siyasal anlamda kanun yapıcıları etkileme ve karar süreçlerini yönlendirme faaliyetleri olarak tanımlanmaktadır. Demokrasinin gelişmesi ile birlikte “örgütlenme kültürü” tüm dünyada hızlı bir şekilde yayılmaktadır.
    • 5712 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazarlamanın Adı Yok! Ülkemizin pazarlama kavramından ne kadar uzak olduğu, Başbakan’ımızın ’Türkiye’yi pazarlamak görevimdir’ sözünden sonra çıkan tartışmalarla daha da iyi anlaşılmış durumda. Ülkemizde pazarlama denince ilk akla gelen genellikle, kapı
    • 5714 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Selpak, Nescafe, Nylon ve diğerleri Sabah ilk iş olarak jilet ile traş olduktan sonra, dumanı tüten bir nescafe eşliğinde, az miktar sana ile teflon tavada kızarttığım yumurtalı bir kahvaltımı yaptım. Hava soğuk olduğu için polarımı giymeyi unutmadan, işime gitmek üzere yola çıktım.
    • 5714 gün önce eklendi
  • mini_1255.jpg
    “En sorumsuz şirket” ödülüne aday mısınız? İş ve siyaset dünyasının her yıl buluşma noktası Davos yakınlarında son bir kaç yıldır bir başka toplantı gerçekleştiriliyor. Sessiz sedasız yapılan bu toplantıda sivil toplum kuruluşları tarafından “sorumsuz şirketler” ödüllendiriliyor.
    • 5714 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Reklamlarda star stratejisi “Bir star anlatılmaz, fark edilir. Parladığı görülen ama dokunulmayan bir şeydir” Alain Delon Günümüzde o kadar çok benzer ürün ve hizmet söz konusu ki, tüketicinin herhangi özel bir ürünü ya da hizmeti kullanması için asla ürün ya da hizmetin kendisini
    • 5716 gün önce eklendi
  • mini_1243.jpg
    Marka yaratımında 10 kural Marka yaratırken, öncelikle, yapılacak işin (mal / hizmet) hedef kitlesine uygun iş yapabilecek nitelik ve kapasitede, vizyon sahibi patronlar ve üst yönetim kadroları gerekmektedir. Günümüzde ister mal üretsin, ister hizmet; tüm şirketler, kurum ve ku
    • 5718 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİŞİM VE GERÇEKLİK İletişim kaotik bir süreç. Anlaşılmak, anlatmak insanoğlunun en önemli dertlerinden birisi olagelmiştir.
    • 5721 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ve Tanıtım Elemanı Tanım: Özel kuruluşlarda ve kamu kurumlarında; kurumu halka tanıtacak, kurumun çalışmalarına karşı halkta ilgi uyandıracak, kurum hakkında çevrede olumlu izlenimler yaratacak ilişkileri kurabilen kişidir. GÖREVLER - Tanıtıcı haber bültenler
    • 5722 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ChampionSa'daki Mağaza Düzeni Alışveriş yapanlar bilir, ChampionSa’larda mağaza düzeni çok sık şekilde değişmekte. Benim alışveriş yaptığım İstinye mağazasında, sanırım 6 ayda bir, birşeylerin yerleri mutlaka değişmekte.
    • 5725 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Sorumluluklarımızı sorumsuzluğa dönüştürmek! Kurumsal sosyal sorumluluk bizi birbirimize düşürecek bir kavram olmaya başladı galiba! En çok, bu işin nerede başladığı ve nerede bittiğini tartışır olduk. Birbiri ile kıyasıya rekabet içindeki markaların tüketiciye “daha şirin” görünme kavgası, sorumlu
    • 5728 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Taklit Edin! Bir web sitesi oluşturmaya başlamak, çoğu zaman gerçekten zor bir iştir. Çok iyi şekilde beklentilerinizi belirleyip, bu beklentiler doğrultusunda sıkı bir çalışma gerçekleştirmeniz gerekir.
    • 5732 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Çok beğendiğim iki slogan ile ilgili birşeyler yazayım dedim. Nike, Just Do It! You Can, Canon! Nike’ın sloganı herkesin aklına ilk gelen sloganlardan biridir herhalde. Canon’un sloganı ise, sanırım daha az dikkat çekti ama, bence hedef kitlesi için o da çok değerli bir mesaj veriyor.
    • 5735 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    OGS/KGS İle İlgili Bir Öneri İstanbul’daki köprüler ve paralı otoyollarda geçiş için kullanılan OGS ve KSG’nin, bugüne kadar yapılan bütün çalışmalara rağmen ne kadar az oranda kullanıldığını farkettiniz mi? Aslında muhtemelen benim gibi pazarlama veya satış ile uğraşan v
    • 5744 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE REKABET ETMEK Pazarlama gittikçe entegre ve iletişim odaklı bir yapıya bürünmektedir. Rekabet yoğun piyasalarda “ikna” edici iletişim, faklılaşma ve avantaj sağlamada büyük bir önem taşımaktadır.
    • 5746 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir Taşla, İki Kuş Reklam yaparken, haber olmayı kim istemez? Böylece tek bütçeyle, birden fazla etki sağlanmış olur. Biz reklamcılar “konuşulan” işlere imza atmak isteriz.
    • 5747 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Fırın Saatleri Yemek yapmaya meraklı bir erkek olarak, mutfak aletlerini kullanmayı genellikle çok iyi bilirim. Ayrıca, meslek hayatımın başında beyaz eşya üreticisi Profilo’da çalıştığım için, bu aletlere olan ilgim, biraz da o dönemin bendeki izidir.
    • 5747 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ALGILAMA YÖNETİMİ (PERCEPTION MANAGEMENT) Sosyal bilimler baş döndürücü bir hızla ilerlemeye devam ediyor. Disiplinler kendi içlerinde ayrışarak yeni disiplinler ortaya çıkıyor.
    • 5748 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR şirketi nasıl seçilir? Madem Güvercin sayesinde patronların ve yöneticilerin bilgisayarlarına uçabiliyorum, fırsat bu fırsat. Ortalığı karıştırmak için bundan daha iyi fırsat olamaz.
    • 5749 gün önce eklendi

Sayfa: 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #