Makaleler     16. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    Luna Minerella ve Çocuk Sağlığı Birkaç gündür televizyonlarda Luna Minerella reklamını görüyorum. Çocuklar hedef alınarak geliştirilen bu ürünün, içindeki kalsiyum ve vitaminler ile, çocukların gelişimine katkıda bulunacağı belirtiliyor.
    • 5657 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    DVD Kaydediciler ve Reklamın Geleceği Yaklaşık 1,5 senedir evimizde bir DVD kaydedici cihazımız var. Bu cihazın DVD kaydetme fonksiyonu aslında çok sık kullanmadığımız bir özelliği.
    • 5659 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İtibar Yönetimi (Reputation management) Halkla İlişkiler mesleği son zamanlarda kriz yönetimi, stratejik iletişim, itibar yönetimi konularında kayda değer ilerlemeler sağlıyor. Özellikle itibar yönetimi (Reputation management), halkla ilişkilerin ana konu başlıkları arasında üst sıralarda yer a
    • 5659 gün önce eklendi
  • mini_1387.jpg
    Pazarlama Zirvesi Notları Geçtiğimiz hafta Perşembe ve Cuma günleri 6. Pazarlama Zirvesi'ni izleme imkanım oldu.
    • 5665 gün önce eklendi
  • mini_1375.jpg
    Tetra Pak Her gün açtığım süt kutularının kapaklarında yaşadığım bir problem, benim Tetra Pak'ın pazardaki durumu ile ilgili olarak düşünmeme sebep oluyor. Dünyanın en büyük aseptik paketleme sistemi üreticilerinden biri olan Tetra Pak, gördüğüm kadarı ile ülkemiz
    • 5666 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Manyetik Zeka Zekanın IQ’su yeterli gelmediği için EQ (duygusal zeka) ve başka tür zekalar da tanımlanmıştır. Tanımlamaları uzatabilirsiniz: gelişim zekası, girişim zekası, bilişim zekası ve hatta sabır zekası.
    • 5666 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Boğaz Köprüleri Boğaz Köprüleri'mize biraz yazık ettiğimizi düşünüyorum. Dünyada iki kıtayı birleştiren başka köprüler var mı emin değilim, ama sanırım şimdilik başka örneği yok.
    • 5670 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Arçelik Notebook Reklamı Uzun süredir basında yer alan Arçelik notebook tipi bilgisayar reklamları ile ilgili olarak ne zamandır yazmak istiyordum, bir türlü sıra gelmemişti. Bu reklam ile Arçelik ne yapmak istiyor ben anlayamadım.
    • 5671 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Evrenin Konuştuğu Dil Dokuz ayını tamamlayan “manyetik alan turizmi” çalışmam sırasında gördüm ki manyetik alanlar hem sandığımdan çok daha önemli ve hem de aslında belki de henüz farkında olmadığımız özelliklere de sahip: tıpkı, evrenin konuştuğu dilin manyetik alan dili olab
    • 5671 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bülteni çöp sepetine gitmekten kurtarma yolları Halkla ilişkiler tüm dünyada kamu ve özel kuruluşlar için evrensel bir iletişim yöntemi haline geldi. Halkla ilişkiler ve tanıtım kuruluşuları ile reklam şirketlerinin elemanlarının görevi, müşterilerinin ürünlerini medya ile kamuoyuna duyurmaktır.
    • 5672 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Meyve/Sebze Markası Geçen gün aklıma geldi, neden güvenebileceğimiz ve tanınmış meyve/sebze satıcı markası yok diye. Herhalde siz de marketten veya manavdan aldığınız domateslerin her seferinde farklı kalitede çıkmasından rahatsız oluyorsunuzdur.
    • 5680 gün önce eklendi
  • mini_1340.jpg
    Honda ve Mercedes Bu iki marka bana hayatımda pazarlama, müşteri odaklılık ve kalite konularında önemli şeyler öğretti. Son 4-5 senedir bu iki marka ile olan birlikteliğim, markaların nasıl marka oldukları ve nasıl bu markaların geleceklerinin farklılaşabildiğini daha iyi
    • 5682 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ANADOLU’DA MARKA OLMAK Anadolu sahip olduğu kültürel ve tarihi zenginlikle büyük bir potansiyeli içinde barındırıyor. Ne var ki bu potansiyel tüm dünyaya sunulabilecek bir ürün ve hizmet olarak çıkamıyor.
    • 5684 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Parfümden Pahalı Mürekkep Mürekkep püskürtmeli yazıcı kullananlar bilirler, bu yazıcıların mürekkep kartuşlarının fiyatları, inanılmaz denecek kadar yüksektir. Hatta bazı durumlarda, yeni kartuş almanız, yazıcının maliyetine yakındır.
    • 5685 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Empati ve Pazarlama Empati (karşısındakinin durumunu, duygularını ve motivasyonlarını anlayabilme) hayatımızın her alanında büyük öneme sahip. Toplumun uyum içerisinde yaşayabilmesi, bireylerinin kendilerini karşısındakinin yerine koyabilmeleri ile mümkün oluyor.
    • 5690 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Odaklanmak Odaklanmanın, iş hayatında başarılı olabilmenin en önemli unsurlarından biri olduğuna inanıyorum. Bunu daha çok kendi deneyimlerim sonucunda fark etmiştim, ama Al Ries'in "Focus" isimli kitabını okuduktan sonra, bu düşüncelerim daha da güçlenmi
    • 5692 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    E-Ticaret ve Güven E-Ticareti, yerleşik olarak yapılan ticaretten ayıran en önemli unsurların başında güven gelmekte. Satıcı ile alıcının birbirlerini görmeden gerçekleştirdikleri bu ticaret tipinde, hem satıcı, hem de alıcı normal ortamdakinden çok daha fazla kendilerini g
    • 5693 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PAZARLAMA REÇETELERİ Pazarlama sektörü çok dinamik bir sektör. Tüketici eğilimlerindeki gelişmeler, pazar dinamiklerinin gelişimi sektörün sürekli kendini yenilemesini zorunlu kılıyor.
    • 5697 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Mecraya göre reklam Haftasonu Hürriyet İK ekinde gördüğüm bir reklam, uzun süredir düşündüğüm bir konuyu bana yeniden hatırlattı. Philips’in tıraş makinesi Philishave’a ait reklam, iş görüşmelerinde iyi bir tıraşın önemini vurgulayan esprili bir reklamdı ve çok h
    • 5698 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Rekabet üzerine - 2 Dünkü yazımda piyasalardaki aşırı rekabetin uzun vadede müşteri zararına sonuç doğurabileceğinden bahsetmiş ve bir süre sonra bütün malların harcıalem mal durumuna gelip gelmeyeceğini sorgulamıştım. Aşırı rekabet ortamında, müşterinin de çıkarlarını k
    • 5699 gün önce eklendi

Sayfa: 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #