Makaleler     14. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • mini_1889.jpg
    KÖYLERDE KABLOSUZ İNTERNET DÖNEMİ BAŞLIYOR Çanakkale’nin bir ilçesindeyim. Resmi dairede bazı bilgiler gerekti.
    • 5436 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Hurriyet.com.tr TV reklamı üzerine Hurriyet.com.
    • 5438 gün önce eklendi
  • mini_1889.jpg
    REKLAMDA ASLAN PAYI AZALIYOR Türkiye’nin en büyük televizyonlarından birinin Ceo’su, “TV kanallarımız internet üzerinden de izlenecek” diyorsa, artık söyleyecek fazla laf kalmıyor. Tam da ,”İnternet alternatif mecra mıdır, ana mecra mıdır?” sorusunu tartışmaya açıyorduk ki, Türkiye’n
    • 5451 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tüketici Davranışlarının BPİ ve Markalaşmaya Katkısı Ürünlerin/hizmetlerin, markalaşabilmesi için tüketici davranışları ve karar alma süreçleri incelenmelidir. Gerald Zaltman, “Tüketici Nasıl Düşünür?” kitabında insan davranışlarının ve karar alma sistemlerinin beyin, zihin, vücut ve sosyal dünya aras
    • 5468 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    TANINMIŞ MARKA OLMANIN YOLLARI Tanınmış marka kavramı; dünyada ilk kez sınai mülkiyet haklarının korunması konusundaki ilk uluslar arası sözleşme olan Paris Sözleşmesi ile gündeme gelmiş, ülkemizde ise 1995 yılında konuşulmaya başlanmıştır. Tanınmış markalar, toplumda ulaştıkları tanın
    • 5473 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Fanatiği olduğumuz markalar Bazı markalar/ürünler bizi kendilerine o kadar güçlü şekilde bağlarlar ki, rakip markayı denemeyi düşünmeyiz bile. Peki nedir bunu sağlayan? Öncelikle, bu ürünler, bizim ihtiyaçlarımızı tam olarak karşılarlar.
    • 5482 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Reklamcılıkta Yaratıcılığı Yanlış Anlamak Yaratıcılık, yaratmak fiilinden türemiş bir kelime olup, o ana kadar var olmayan bir şeyi meydana getirmek anlamı taşımaktadır. Tanımdan da anlaşılacağı gibi yaratıcılığın temelinde “benzerlerden” farklılaşmak yatmaktadır.
    • 5484 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    CRM'i En İyi Yapan Kişi: Bakkalınız CRM (Customer Relationship Management) kısaltmasını pek sevmiyorum aslında. Bunun nedeni, bu kısaltmanın çoğu durumda sadece bir yazılım çözümünü tarif edecek şekilde daraltılması.
    • 5486 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KAMU KURUMLARINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK ÇIKMAZINA BİR DARBE: KAMU KURUMLARINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK ÇIKMAZINA BİR DARBE: “HALKLA İLİŞKİLER” Yıllardır Kamu Kurumlarında yıkılamayan tek şey, iletişimsizlik duvarı dediğimiz o büyük engel..
    • 5487 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İş Yerinde Nasıl Mutlu Olunur? İşyerinde nasıl mutlu olunur? Mesai saatinde çıkıp sinemaya gidiyor, müzik odasında gitar çalıyor, briç kursları düzenliyorlar. Şirketi bir hafta kapatıp topluca tatile çıkıyorlar.
    • 5488 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    -KOBİ’LER İÇİN BİR HALKLA İLİŞKİLER MODELİ KOBİ’LER İÇİN BİR HALKLA İLİŞKİLER MODELİ KOBİ’lerin özellikle nihai ürün üreten kesiminin dış ve iç pazarlarda kendisine bir yer edinmesi büyük önem taşımaktadır. Küreselleşme, bütün pazarları birbirine yaklaştırarak rekabeti global bir hale getirm
    • 5489 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KOBİ`lerde Pazarlama İletişimi ve Markalaşma Ülkemizdeki işletmelerin %99,8’ini Küçük ve Orta Boy İşletmeler (KOBİ) oluşturmaktadır. Bu oran göz önünde tutulduğunda, KOBİ’lerin ülke ekonomisindeki rolü ve sanayimizin profilini oluşturdukları görülmektedir.
    • 5490 gün önce eklendi
  • mini_1770.jpg
    TÜKETEN Mİ, TÜKETTİRİLEN MİYİZ? Başlangıçta barter yöntemiyle var olan ticaret anlayışı, sanayi devriminin ardından talep ve arzın karşılıklı dengelenmeleri üzerine kuruldu. Son 20’li yıllara damgasını vuran tüketim alışkanlığı/çılgınlığı kavramının gelişmesine neden olan bu süreç, aslı
    • 5492 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazarlama mucize değildir Pazarlama ile ilgili verdiğim eğitimlerde, katılımcıların, pazarlama konusundaki fikirlerini dinleme ve derleme fırsatım oldu. Pazarlama konusunda eğitim alanların beklentileri o kadar büyük ki, bu beklentileri karşılamak için pazarlamanın “mucize” olması
    • 5502 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ağızdan ağza pazarlama yöntemi Kişilerin herhangi bir pazar eylemini ve bunun sonucunda satın alınan mal veya hizmetle ilgili deneyimlerini ve başlarından geçenleri diğer müşterilere anlatarak onların alış-verişini etkilemesi insanlık tarihi kadar eski bir olgu. Yani daha dün keşfedilm
    • 5508 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Hepsinden farklı: CNBC-e İlk başta Kanal E'ydi, daha sonra CNBC-e oldu. En çok seyrettiğim Türk TV kanalı diyebilirim.
    • 5508 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    AB'de Internet Kullanımı Bugün Technology Review'in bülteni ile elime ulaştı. Eurostat'ın en son yaptığı araştırma sonuçlarını sizlerle paylaşmak istiyorum: Rapor AB dahilindeki ülkelerde Internet kullanım oranlarının büyük değişiklikler gösterdiğini belirtmekte.
    • 5513 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    AÇIKHAVA REKLAMCILIĞINA BAKIŞ Sabahın erken saatlerinde, öğlen aralarında, işten eve dönerken, sokaklarda dolaşırken, otobüs beklerken sürekli maruz kaldığımız iletişim mecralarından birisi de açıkhava reklamlarıdır. Açıkhava reklamları yayınlanması karşılığı ücreti ödenen, markan
    • 5518 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye`de Halkla İlişkiler ve İstihdam Ülkemizde iletişim fakültelerinde okumakta olan Halkla İlişkiler öğrencilerinin ve bu fakültelerden mezun olmuş öğrencilerin en büyük sorununu sektördeki durgunluk ve işsizlik oluşturmaktadır. Peki niçin Halkla İlişkiler Türkiye`de hak ettiği yeri bulamıy
    • 5521 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Büyük Marketlerin Kaybolan Cazibesi Artık çok büyük süpermarketlerde alışveriş yapmayı pek istemiyorum. Özellikle günlük alışveriş için bu tip marketleri tercih etmek, sanki kendi kendine eziyet haline gelmeye başladı.
    • 5536 gün önce eklendi

Sayfa: 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #