Firmaların Reklam-PR Departmanları Yeterli mi?

Makaleler - 10 Aralık 2004, Cuma
Firmaların Reklam-PR Departmanları tanıtım ve satış artırıcı etkinlikleri düzenlemek konusunda yeterli olabilir mi?
Sektörel tecrübesi olan, eğitimli, yaratıcı bir profesyonel ekip kurmuşsa ve bu ekibin yeterli saha tecrübesi ve tedarikçi ağı varsa, yeterli olabilir tabi.
O halde başka bir soru akla geliyor hemen " Böyle bir kadroyu firmanın bünyesinde bulundurması rantabl mı?"
Bazen firmanın bir PR şirketiyle çalışmaya başlaması bile başlı başına bir tanıtım aracı olduğu günümüzde;Vergi ve sigorta yükü, genel giderler açısından ele alıp değerlendirildiğinde aslında çok da rantabl olmadığı görülecektir.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.