Mobil Tanıtım Örneği

Köşe Yazısı - 1 Nisan 2007, Pazar
Etkinlik Yönetimi: Ali Karaağaç
Sabah gazeteleri okuyorum bir reklam gözüme çarptı. SKF firması bir roadshow düzenlemiş. Mobil tanıtım benim yumuşak karnım ya daha da ilgimi çekti. Reklam da uygulama noktaları tarihleri ile belirtilmişti. Kozyatağı Carrefour burnumun dibi sayılır, hiç düşünmeden yerinde görmeliyim Truckları diye soluğu Carrefour otopark alanında aldım.

Hemen yanına çektim aracımı ve daha yeni startı verilen etkinliğe daldım bodoslama.

Firma yetkilileri güler yüzle karşılayıp üç araçtan oluşan salonları gezdirdi ve ürünleri hakkında bilgi verdi. Adını almayı unuttum özür dilerim ama çok sıcak biri idi.

Amacım ürünün ne olduğundan çok tanıtımın mobil olmasıydı. Dorseler çok iyi tasarlanmıştı. İçlerinde her tür çözüm sağlanmıştı. Sektöre sunmayı planladığım çeşitlilik karşımdaydı işte.

Araçlar yurt dışından gelmiş burada araştırmışlar yokmuş. (Bu boşluğu doldurmaya başladık aslında)



Yurt dışında bu tür etkinlikler çok fazla. Çok devasa bir görüntü, ilgi çekmemek mümkün değil. Alın size bilinirlik artırma hem de ihtiyaca göre şekillendirme olanağı. İster toplantı salonu olarak kullanın ister ürün tanıtımı için. İster eğlence merkezi, ister sahne.

Çevredekilerle konuştum. Tümer&Tümer gerçekleştiriyor projeyi.
Osman ERKUT ile tanışıp sohbet imkanı buldum. Çok tecrübeli ve çok gerçekci. Bu uygulamada da bence çok başarılılar. Eleman kadroları dinamik ve ilgili. Kurulan düzen çok efektif. Yetkililer bizzat işin başında.

SFK’den de söz etmek gerekirse aslında ürettikleri ana ürün değil ama kullandığımız her tür araç gereç içinde var olan bir eleman.
İlgimden dolayı bilirim rulmanları. Kalitesinin önemini, çeşit ve işlev çokluğunu.

Yaşıtlarım, çocukluklarından hatırlayacaklardır “Bilyeli” arabalarımızı. İşte onlar; Rulmanlar… Şimdi onların yerine çocuklarımızın kaykayları, patenleri, Balık tuttuğumuz oltaların makinelerindeler. Daha endüstriyel anlamda hareket eden her makine aksamındalar

Evet rulman üreticisi SKF hem de pazar lideri. Rulman tanıtımı için Carrefour otoparkı ne alaka diyenler de olacaktır tabi ama o ürünü tüketenler de ihtiyaçlarını bu merkezlerden karşıladığına göre illa da sektörel fuarda olmak gerekmiyor.
Tümer&Tümer yetkilileri de bunu fark edip arkadan dolanmışlar. Cesaret gösterip farklılık yaratmışlar.

www.skfturk.com.tr

Sevgiler

ALİ KARAAĞAÇ

ali@emotion.com.tr

8410 kez okunmuş Ali Karaağaç

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.