reklam
reklam

Makaleler     9. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ BİREY ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ Kitle iletişim araçları,gelişen teknolojinin de etkisiyle toplumsal yaşamın vazgeçilmez bir öğesi olmuştur. Bir çok sosyal bilimci araştırmalarında kitle iletişimi ile birey ve toplum yaşamını sosyolojik,sosyal psikolojik yaklaşımlarla sorgulamış ve
    • 4040 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    BİLGELİK Çok güzel, pek değerli, kıymetli sözler yazılıyor seçiliyor. Bunları okudukça gerçekten şahsım adına mutlu oluyorum.
    • 4041 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Öğrenilmiş çaresizliği yenmek Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. İlk yazımda yazılarımı haftalık yazacağımı söylemiştim.
    • 4048 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir grup kadın ve sponsorluğun öte yanı... Kadınlar! Makyaj, güzellik, gençleşme, yemek, doğum gibi konularla özdeşleşen kadınlar… Önlerine mankenliğin, şarkıcılığın rol model olarak çıkartıldığı, dansözlüğün neredeyse avukatlık, mühendislik, doktorluktan daha muteber göründüğü bir dönemde
    • 4080 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İkna Odaklı İletişimden Anlama Odaklı İletişime: Eşitlikçi İletişim İkna Odaklı İletişimden Anlama Odaklı İletişime: Eşitlikçi İletişim Sosyal Hizmet Uzmanı ve Aile Danışmanı Kemal GÖKCAN Daha önceki yazılarımızda ikan edici iletişim ve dinleme becerisinden bahsetmiştik. İletişimin engel ve etmenlerinde eşitlikçi ilet
    • 4082 gün önce eklendi
  • reklam
  • k_resim.jpg
    Türkiye'de medya, toplumun neresinde Bir süre önce radyoları, sonra da televizyonları yazdım. Çeşitli görüşler aldım bu konularda.
    • 4099 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Doktorunu iyi seç, işsiz kalma... Özel sektörde iş arayan ancak istediği ölçütlerde iş bulamayan vatandaşlarımızın sayısı çok fazla. Uzun yıllar gözledim, iş dünyasında emek arzeden vatandaşlarımızın sadece üniversite diplomalarına veya bazı meslek kursları belgelerine dayalı bir iş arayı
    • 4122 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    BİR ÇOCUĞUN SORUMLULUĞUNU ALMAK Her anne-baba, çocuklarının iyi karakterli, sorumluluk sahibi, dürüst, yardımsever, kendisiyle barışık bireyler olarak yetişmesini ister. Ama yalnızca bunu istemek yetmez.
    • 4129 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Öğrendim Öğrendim Bir gün susmayı öğrendim. Öyle bir sustum ki belki sonsuza kadar susacaktım.
    • 4134 gün önce eklendi
  • mini_2985.jpg
    PHOENIX (ANKA KUSU ) EFSANESİ Rivayet olunur ki, kuşların hükümdarı olan Simurg Anka, Bilgi Ağacı`nın dallarında yaşar ve her şeyi bilirmiş..
    • 4135 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tek Türkiye ve PR Türkiye’nin geleceğinin teminatı olan Tek Türkiye anlayışını ve Türkiye’nin dış imajını geliştirmek ve güçlendirmek için bilimsel yaklaşımlarla geliştirilmiş bir PR çalışması kaçınılmazdır. Son zamanlarda bölgecilik temellerine dayanan lobicilik faaliyetl
    • 4137 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    halkla ilişkilerin özlü bir geçmişi... 1923 Dünyanin en meshur Halkla iliskilercisi, Edward L. Bernays "Crystalizing Public Opinion" kitabini basti ve "halkla iliskiler danismanligi" kavramini popülerlestirdi.
    • 4137 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yeni nesillere yeni rol kodlamaları Saatlerdir fal sırasının bize gelmesini bekliyorduk. Falcının “bilme” becerisi, dilden dile dolaşmış, ünü bize kadar gelmişti.
    • 4141 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye’de Yerel Basın Türkiye’de görünmeyen, birbirinden habersiz, bodrumlardan yükselen büyük bir basın ordusu var. Her bölgenin, il’in ve ilçe’nin devlet adamlarının duyurularını halka duyuran, halkın geribildirimlerini bölge yöneticilerine aktaran; halkın sesi olan, bölgese
    • 4144 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Şirketlerde Kültür, Kimlik, Gelişim ve Halkla İlişkiler “Büyük İskender” filmini izledim. Film çok iyi yazılmış senaryo üzerine kurgu edilmişti.
    • 4149 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 4 Demokrasi ile yönetilen ülkelerin en büyük gücü kendilerine mensup olan kitlelerin gücüdür. Demokratik ülkelerde sosyal dokuların örülmesi, kurumlar arası diyalogun tesis edilmesi, devletin temel kurumlarının halk kitleleri ile bütünleşmesi bir ülkenin be
    • 4151 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Merhaba Melvin Mencher’in yazdığı “News Reporting and Writing” kütüphanemde duruyor. Arada açıp bazı detaylara bakıyorum.
    • 4156 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 3 Türkiye’de özel sektörün çoğu PR branşını yeterince tanımamasından dolayı özel sektör yeterince PR branşından istifade etmemektedir. Bundan dolayı özel sektör rekabet gücünü kullanamıyor ve pazar payının büyük bir oranını yabancı sermayeye kaptırmaktadır.
    • 4157 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 1990’lı yılların işletme politikasında ana tema ’bütünleşik pazarlama iletişimi’, kabul gördü. Uzmanlar arası işbirliği, malzeme koordinasyonu ve teknolojinin kullanımı aracılığıyla şirketlerde operasyonel verimliliği artıran esas unsur olmuştur.
    • 4160 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yüzyılın en ciddi sorunu YÜZYILIN EN CİDDİ SORUNU “MOBBİNG” “Adamı delirtir dama çıkarırlar, sonra deli dama çıktı diye bütün köyü başına toplarlar.” Sene 1990-1996…Bursa Uludağ Üniversitesi’nde “Sizler, geleceğin yöneticileri…” şeklinde lisans ve yüksek lisans derslerine
    • 4162 gün önce eklendi

Sayfa: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #