reklam
reklam

Makaleler     9. sayfa

Toplam 282 adet içerik.

Sayfa: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    AİLEDE İLETİŞİM SORUNLARI,NEDENLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Günümüzde aile-içi iletişim çok önemli olduğu halde yeterince üzerinde durulmayan bir konudur. Bir çok sorunun temelinde aile – içi iletişimdeki olumsuzluktan kaynaklanmaktadır.
    • 3814 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Kamuda İletişimci İstahdamı İLETİŞİM ÇAĞINDA İLETİŞİMSİZ VE İLETİŞİMCİSİZ KAMU KURUMLARI Bilgi üretme, aktarma ve anlamlandırma süreci olarak tanımlayabileceğimiz iletişim adeta çağımıza damgasını vurmuş bir kavramdır. Şöyle ki ülkelerin birbirleri ile olan ilişkilerinde dahi iyi b
    • 3816 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KOBİLERİMİZDE, MARKALAŞMA SÜRECİNİ BAŞLATARAK KOBİLERİMİZDE, MARKALAŞMA SÜRECİNİ BAŞLATARAK GÜÇLÜ MARKALAR ORTAYA ÇIKARABİLİRLER. Marka konusu gündeme geldiği zaman, kobilerdeki firma yetkililerimizin kafasında, daha çok markaların dış yüzünü ifade eden marka ismi, logo, slogan gibi kavramlar belir
    • 3821 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    NLP NEDİR Geleceği kazanmak için, önce kendimize bakma, hatayı kendimizde arama zamanı çoktan geldi. Toplum olarak bunun farkına vardık.
    • 3826 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Lobicilik=PR Günümüzde artık lobicilik “güç” ile beraber anılıyor. Varsa lobiniz kabul ettirebilirsiniz, istediğiniz dayatmaları “olmuş ya da olmamış” onaylatabilirsiniz.
    • 3826 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ANNE –BABA VE ÇOCUKLAR ARASINDA İLETİŞİM Toplumumuz hızlı bir değişim sürecindedir. Anne – baba rolleri büyük ölçüde farklılaşma göstermektedir.
    • 3831 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR ile Reklam arasındaki fark PR ile Reklam arasındaki fark “Reklamın amacı ticaridir. Buna karşılık halkla ilişkilerin amacı ticari değildir, tam tersine daha geniş bir kitleyi olaylardan haberdar ederek onları bilgilendirmektir.
    • 3835 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İnsan Gücü Planlama Sosyal ve ekonomik kalkınma için stratejik önemi olan insan gücü kaynaklarını kalkınma için yeterli duruma getirme amacıyla yapılan çalışmalara insan gücü planlaması denir. Ekonomik ve sosyal kalkınma planlarının başarıya ulaşması, gerekli sayıda ve ni
    • 3837 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler Sektöründe İletişim fakültesi mezunlarına öncelik tanınmalı mı? Halkla İlişkiler Sektöründe İletişim fakültesi mezunlarına öncelik tanınmalı mı?* Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki; mühendisten polis, öğretmenden manav, mankenden halkla ilişkiler uzmanı olabiliyor! Hayır, elbette bu zıtlıkların oluşmasındaki karşıt mesle
    • 3838 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İKNA SAVAŞINDA HALKLA İLİŞKİLER Bağımsız özel tüzel kişilerden birinin ötekine; ötekinin gündeminde bulunmayan duyguları, düşünceleri ve davranışları benimsetme çabası ve bu çabaya karşı öbürünün direnç göstermesi; savaştır. Özel tüzel kişiler; kendi dışlarındaki dış güçlerin benimsetme
    • 3839 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halk ve ilişkiler Günümüzde artık PR daha ciddi bir şekilde algılanıyor. Şayet, kitle üzerindeki etkisi hafife alınamayacak ölçüde.
    • 3841 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Kamu Yönetimi ve Halkla İlişkiler Ülkemiz, toplumsal, siyasal ve ekonomik alanlarda hızlı bir değişim sürecindedir. Bu değişim sürecinde kamu yönetimi de yapılanması söz konusudur.
    • 3848 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    SALİM KADIBEŞEGİL ve İTİBAR YÖNETİMİ İtibar yönetimi kavramı Halkla İlişkiler mesleğinin kavramsal tartışmaları arasında son yıllarda öne çıkan yeni bir iletişim yönetimi olarak karşımıza çıkıyor. Halkla İlişkiler isminden kaynaklanan tartışmalar beraberinde yeni yaklaşımları da getiriyor.
    • 3853 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    LOBİCİLİK LOBİCİLİK Fransa’nın Sözde Ermeni Soykırımı iddialarının reddini suç sayarak, soykırım iddialarına karşı çıkanlara 1 yıla kadar hapis ve para cezası verilmesini öngören yasayi meclisinden geçirdiği bu günlerde, lobiciliğin önemini bir kez daha an
    • 3854 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    SÖZSÜZ İLETİŞİM İletişimin diğer öğelerinden biride sözsüz iletişimdir. Günlük yaşamda gerçekleştirilen ilişkilerde başvurulan bir yöntemdir.
    • 3862 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM Sosyal Hizmet Uzmanı Kemal GÖKCAN info@sosyalhizmetuzmani.org İletişim,bilgi düşünce,tutu
    • 3924 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    DİNLEME BECERİSİ Dinleme iletişimin en temel alanlarından biridir. Empatik iletişimin gerçekleşmesinde dinleme en önemli unsurdur.
    • 3932 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    HALKLA İLİŞKİLERİN GÜCÜ HALKLA İLİŞKİLERİN GÜCÜ Uygulamalı bir sosyal bilim olan halkla ilişkiler, genel olarak anlaşılamama sorunu yaşamaktadır. Halkla İlişkiler disiplini yüz yıllık bir geçmişe sahip olmasına rağmen hala mesleğin tanımlanması ile ilgili tartışmalar devam
    • 3934 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İKNA EDİCİ İLETİŞİM İKNA EDİCİ İLETİŞİM Sosyal Hizmet Uzmanı Kemal GÖKCAN* Toplumsal bir varlık olarak insan,pek çok nedenlerden dolayı sürekli bir iletişim içerisindedir. Bilgi vermek,bilgi almak,yardım istemek,söz vermek kendi duygu ve düşüncelerini anlatmak ya da b
    • 3938 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkilerden Ne Beklemelisiniz? 1986 yılında yayımlanan ‘Halkla İlişkilerde Temel İlkeler’ isimli kitabımda mesleğin tanımına ilişkin traji-komik bir davranış biçimine yer vermiştim. Birçok meslek mensubu ile birlikte, bir taksi şoförüne halkla ilişkilerin ne anlama geldiğini sormuş ve
    • 3955 gün önce eklendi

Sayfa: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #