reklam
reklam

Makaleler     8. sayfa

Toplam 282 adet içerik.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk nedir? Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS), kurumların genellikle faaliyet gösterdikleri alanlarda (çevre, sağlık, eğitim vb.) gerçekleştirdikleri projelerle karşımıza çıkar.
    • 3696 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KÜLTÜREL İLETİŞİM Kültür kavramını en temel olarak, insanların yarattığı maddi ve manevi her şeydir. Bütün toplumsal yaşam biçimleri,ahlak anlayışları,inanç sistemleri gibi faktörler kültür dokusu içinde yer alır.
    • 3696 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazarlama ve Pazarlama İletişiminde Konumlandırmanın Stratejik Rolü Ürün veya hizmet üretildikten sonra, “Ürün nasıl pazarlanacak?” sorusu akla gelir ve bu soruyu “Nereden başlamalı?” sorusu takip eder. Konumlandırmayı, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarının, -hedef kitle belirlendikten sonra- ikinci safhası o
    • 3706 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    AKILLI ZEKA, ZEKİ AKIL…. AKILLI ZEKA, ZEKİ AKIL…. Akıl aslında bir kabiliyettir, zeka da öyle.
    • 3723 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İNSAN İNSANA ve KALİTEYE DAİR…… Uzun, çok uzun, hatta sonu görünmeyen bir yolda yürüyorum. Hayatı ve ona dair beklentilerimi kafamdan geçiriyorum birer birer.
    • 3730 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye PR sektörü rüştünü ne zaman ispat edecek? En başından belirteyim; amacım sektör içi bir "maraza" çıkartmak değil; kimseyi eleştirecek değilim, yapmak istediğim daha çok sektör olarak bulunduğumuz durumun olabildiğince nesnel bir resmini çekmek ve ardından kendimce bazı sorular ve öneriler get
    • 3731 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    REKLAMLARDA MARKA-MASKOT İLİŞKİSİ Ne anlatıyor bu maskotlar? Markalar maskotları çok sevdi. Reklamlarda birçok marka maskotuyla karşılaşıyoruz.
    • 3743 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    TUTUM OLUŞUMLARININ REKLAM İLETİŞİMİNE ETKİLERİ VE REKLAM YOLUYLA TUTUM OLUŞTURMA Giriş Bütünleşik pazarlama iletişiminin alt sistemini oluşturan bileşenlerden birisi konumunda bulunan reklamın amaçlarını gerçekleştirebilmesi için; genelde hedef kitlesi niteliğini taşıyan mevcut ve potansiyel tüketicilerin tutumları üz
    • 3757 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİMDE SOSYODRAMANIN ROLÜ Kuruluşların temelinde bireyler vardır. Örgütlerin başarıya ulaşmaları için, bireylerin iletişim ve iş birliği içinde olmaları gerekir.
    • 3758 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİ(YÖNETİ)ŞİM İnsanda dilince değişir kader, Ya yurda baş olur, ya başı gider. Kutadgu Bilig Birer toplumsal sistem olan yönetimlerin oluşması ve varlığını devam ettirebilmesi, içte ve dışta kurdukları ilişkileri belli bir düzen içinde sürdürmelerine, de
    • 3759 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazar Payı ve Müşteri Payı Pazarlama stratejiniz, pazar payının çoğunluğunu elde etmeyi amaçlıyor yoksa sahip olduğunuz müşterilerinize mi hitap ediyor ? Arada ki fark nedir ? Pazar payının çoğunluğunu elde etmek için sürekli yeni insanlara ulaşmak ve onları birer müşteri h
    • 3761 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka üzerine... BÖLÜMLENDİRME, KONUMLANDIRMA ve MARKA ÜZERİNE Pazar bölümlemesi, pazarı benzer istek ve ihtiyaçları olan tüketicilerin oluşturduğu, göreceli olarak homojen sayılabilecek alt bölümlere ayırmaktır. Rekabetin itici gücünün yanı sıra, benzer özellikler gö
    • 3761 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Empatik İletişim En genel tanımı ile Empati ,bir kişinin kendisini karşısındaki kişinin yerine koyarak olaylara onun bakış açısıyla bakması, o kişinin duygularını ve düşüncelerini doğru olarak anlaması, hissetmesi ve bu durumu ona iletmesi olarak tanımlanmaktadır.
    • 3764 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ’İmajı Kara Dönüştüren Tılsım’ Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı, Galatasaray ve Kültür Üniversitesi lisans, yüksek lisans ve doktora hocası Prof. Filiz Balta Peltekoğlu, halkla ilişkiler konusundaki sorulara verdiği yanıtlar; Halkla i
    • 3768 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları 2 Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 3774 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 3779 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Örgütler insanların gereksinimleri karşısında ortaya çıkan yapılardır. Yeryüzündeki ilk örgütler,insanların birtakım gereksinimlerini karşılamak amacıyla verdiği uğraşlar sırasında,bu ihtiyacını başka birinin ya da birilerinin yardımı olmaksızın karş
    • 3784 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    SUBLİMİNAL REKLAMLARIN TÜKETİ DAVRANIŞLARINA ETKİLERİ Reklâm artık hayatımızın vazgeçilmez parçası. Alışveriş kararlarımızı, seyahat, tatil gibi özel ihtiyaçlarımızı, varlığımızı insanlara kabullendirmede kullandığımız hal ve hareketlerimizi, kısaca tercihlerimizi günümüzün her anında karşımıza çıkan reklâml
    • 3790 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    GÖRSEL İLETİŞİM İletişim insanlar arasında bilgi alışverişidir. İletişim,iletiyi gönderen ve alan arasında oluşan,alış veriş ilişkisi içerisinde paylaşılan çift yönlü bir yararlanım sürecidir.
    • 3793 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Sen Dilini Mi? Yoksa Ben Dilini Mi Kullanmalı? Kişiler arası ilişkilerde unutulmaması gereken nokta duygularımızın bizi ve kurduğumuz iletişimi etkilemesidir. Düşüncelerimizi karşımızdaki insanlara iletirken cümleleri kurgulayışımız “sen dili”yle ya da ben diliyle olabilir.
    • 3806 gün önce eklendi

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #