reklam
reklam

Makaleler     7. sayfa

Toplam 282 adet içerik.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    Tek Türkiye ve PR Türkiye’nin geleceğinin teminatı olan Tek Türkiye anlayışını ve Türkiye’nin dış imajını geliştirmek ve güçlendirmek için bilimsel yaklaşımlarla geliştirilmiş bir PR çalışması kaçınılmazdır. Son zamanlarda bölgecilik temellerine dayanan lobicilik faaliyetl
    • 3567 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye’de Yerel Basın Türkiye’de görünmeyen, birbirinden habersiz, bodrumlardan yükselen büyük bir basın ordusu var. Her bölgenin, il’in ve ilçe’nin devlet adamlarının duyurularını halka duyuran, halkın geribildirimlerini bölge yöneticilerine aktaran; halkın sesi olan, bölgese
    • 3574 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Şirketlerde Kültür, Kimlik, Gelişim ve Halkla İlişkiler “Büyük İskender” filmini izledim. Film çok iyi yazılmış senaryo üzerine kurgu edilmişti.
    • 3579 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 4 Demokrasi ile yönetilen ülkelerin en büyük gücü kendilerine mensup olan kitlelerin gücüdür. Demokratik ülkelerde sosyal dokuların örülmesi, kurumlar arası diyalogun tesis edilmesi, devletin temel kurumlarının halk kitleleri ile bütünleşmesi bir ülkenin be
    • 3581 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 3 Türkiye’de özel sektörün çoğu PR branşını yeterince tanımamasından dolayı özel sektör yeterince PR branşından istifade etmemektedir. Bundan dolayı özel sektör rekabet gücünü kullanamıyor ve pazar payının büyük bir oranını yabancı sermayeye kaptırmaktadır.
    • 3587 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 1990’lı yılların işletme politikasında ana tema ’bütünleşik pazarlama iletişimi’, kabul gördü. Uzmanlar arası işbirliği, malzeme koordinasyonu ve teknolojinin kullanımı aracılığıyla şirketlerde operasyonel verimliliği artıran esas unsur olmuştur.
    • 3590 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yüzyılın en ciddi sorunu YÜZYILIN EN CİDDİ SORUNU “MOBBİNG” “Adamı delirtir dama çıkarırlar, sonra deli dama çıktı diye bütün köyü başına toplarlar.” Sene 1990-1996…Bursa Uludağ Üniversitesi’nde “Sizler, geleceğin yöneticileri…” şeklinde lisans ve yüksek lisans derslerine
    • 3592 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 2 PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 2 Dünyada saygın PR otoriterleri tarafından belirlenen PR kavramının anlamı, PR biriminin yetki ve görev alanlarını belirlemektedir. PR kavramının anlamının sadece bir kısmını karşılayan “halkla ilişkiler” ismi P
    • 3593 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR (Public Relations) ve Halkla İlişkiler 1 Türkiye’de kavramların tam yerine oturtulmaması meslek gruplarının eğitim müfredatı üzerinde etkili olduğu gibi ve bazı meslek grupların anlaşılmamasına da neden olmuştur. Bunların başında Halkla İlişkiler gelmektedir.
    • 3600 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Hasta, Hekim, Hastane Üçgeni’nde Halkla İlişkiler ÖZET: Bilindiği gibi, bir açısı dik olan üçgen; dik üçgendir. Hasta, hekim, hastane ilişkileri dik üçgene uyarlandığında; taban’da Hasta, dik kenarda Hekim ve hipotenüs’te Hastane yer alır.
    • 3608 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Reklam Pazarlama iletişimi öğeleri içinde üzerinde en çok konuşulan ve belki de kendisinden en çok şey beklenen reklamdır. Reklam gerek üreticiler gerekse de tüketiciler için önemli bir unsur haline gelmiştir.
    • 3610 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KÜRESEL VE BÖLGESEL PAZARLARDA REKABET STRATEJİSİ KÜRESEL VE BÖLGESEL PAZARLARDA REKABET STRATEJİSİ OLARAK FİRMAYA ÖZGÜ AVANTAJLARIN YARATILMASI UUGANBAATAR NINJBAT KÜRESEL VE BÖLGESEL PAZARLARDA REKABET STRATEJİSİ OLARAK FİRMAYA ÖZGÜ AVANTAJLARIN YARATILMASI "Stratejisi olmayanlar yenilmeye m
    • 3614 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    POLİTİKA VE İLETİŞİM “İnsan topluluğu ve davranışları ile ilgili her dalın iletişimle ilgilenmesi zorunludur” diyor,ünlü iletişim kuramcısı Wilbur Schramm. Temelde insanların etkinliği olan iletişim,kişileri,örgütleri,toplumları bütünleştiren bir olgudur.
    • 3624 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkilerin Başına Gelenler Merhabalar, Gelin kültürdeki değişimin zavallı halkla ilişkilerin başına ne getirdiklerine bakalım. Özellikle zavallı halkla ilişkilerciler demiyorum.
    • 3634 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    gerçek halkla ilişkiler GERÇEK HALKLA İLİŞKİLER Karadenizli bir doktorun muayene odasında bir patırtı-gürültü kopmuş. Dışarıda bekleyenler, içerideki konuşmalara kulak kabartmışlar.
    • 3637 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖĞRENİLMİŞ ÇARESİZLİK Öğrenilmiş çaresizlik yeni yeni duymaya başladığımız bir kavram. Ortaya çıkışı 1960’lı yılların sonuna denk düşmektedir oysa.
    • 3643 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Gizemli mor... Ne soğuk, ne sıcak; ne kadınsı, ne de erkeksi..
    • 3656 gün önce eklendi
  • CanB.jpg
    Sözde değil özde bilgi profesyoneli olmak Blogumuzu takip edenler hatırlayacaktır geçtiğimiz ay gündemimiz “internet teknolojileri ve bunun iletişime olan/olacak iz düşümü” çerçevesinde gelişti. İlk yazıyı şirketimizin teknoloji ve bağlantılı altyapısını kuran/yöneten arkadaşımız Somer kaleme ald
    • 3663 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ŞEFFAF ŞAMDAN Çabalayan insanların en temel özelliği başarıyı kovalamalarıdır. Başarmak ise gittikçe zorlaşmaktadır.
    • 3672 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Merhaba Ben Bedi Aydın, Uzman Psikolojik Danışmanım. Kurucusu olduğum FAMA Eğitim ve Danışmanlık şirketi, örgütlerde kişisel gelişim seminerleri ve kurumsal danışmanlık hizmetleri vermektedir.
    • 3688 gün önce eklendi

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #