reklam
reklam

Makaleler     20. sayfa

Toplam 396 adet içerik.

Sayfa: 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki         #

  • k_resim.jpg
    Nerede Şirket Blogları - 2 Artık şirketlerin eski methodları bırakıp, yeni ve alternatif methodlara yönelmesi gerekiyor. Şirketler için yeni trend kelime "transparan".
    • 4819 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye`de Halkla İlişkiler Olgusu Avrupa ülkelerinin uzun zamandir benimsedigi ve önemsedigi Halkla Iliskiler çalismalarinin, maalesef ülkemizde gereken degeri gereken hizda görmedigi kanisindayim. Halkla Iliskiler Türkiye`de yeni yeni hakettigi yere dogru ilerliyor.
    • 4820 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yeni iletisim teknolojileri ve bu teknolojilerin halkla ilişkiler alanına yansımaları Yeni iletisim teknolojileri ve bu teknolojilerin iletisim modelleri üzerinde gerçeklestirdigi dönüsüm, iletisim alanindan beslenen halkla iliskiler disiplinine de yeni olanaklar sunmaktadir. Sürekli yenilenen ve gelisen teknolojinin yakindan izlenmesi v
    • 4820 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Nerede Şirket Blogları - 1 Cluetrain Manifesto tek kelime ile harika. Bu kitapdaki en önemli nokta ise "pazar sohbet`dir" yaklaşımı.
    • 4822 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Basın Bülteni Gerçekten İşime Yarayacak mı? Yazar: Al Lautenslager Bir şirketin ya da organizasyonun görünürlüğü, güçlü tanıtımla artacaktır. Bir işletmeyi, Web sitesini, kendinizi ya da ürünlerinizi tanıtmak, siz ve tüm hedef kitleniz açısından her birinin değerini artıracaktır.
    • 4825 gün önce eklendi
  • reklam
  • k_resim.jpg
    İnternetin Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı Yönetsel kararların alınmasında, şekillendirilmesinde, uygulanmasında ve değerlendirilmesinde önemli bir işleve sahip olan halkla ilişkiler faaliyetlerinde yaygın olarak kullanılan ve internet ortamına aktarılma olasılığı yüksek olan görev tanımları şu şe
    • 4831 gün önce eklendi
  • sida1.jpg
    İDA`nın stratejik iletişim programı 28 Şubat`ta başlıyor İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA tarafından düzenlenecek iletişim profesyonellerine yönelik "İDA Stratejik İletişim Sertifika Programı" 28 Şubat günü başlayacak. Toplam 42 saat sürecek "İDA Stratejik İletişim Programı"nda katılımcılar, str
    • 4836 gün önce eklendi
  • s3270.jpg
    CE İşareti Nedir? CE İşareti, "Avrupa Normlarına Uygunluk" anlamına gelen "Conformité Européenne" sözcüklerinin baş harflerinden oluşur. CE İşareti, Avrupa Birliği`nin, teknik mevzuat uyumu çerçevesinde 1985 yılında benimsediği Yeni Yaklaşım Politikası kapsamında hazır
    • 4897 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Firmaların Reklam-PR Departmanları Yeterli mi? Firmaların Reklam-PR Departmanları tanıtım ve satış artırıcı etkinlikleri düzenlemek konusunda yeterli olabilir mi? Sektörel tecrübesi olan, eğitimli, yaratıcı bir profesyonel ekip kurmuşsa ve bu ekibin yeterli saha tecrübesi ve tedarikçi ağı varsa, yete
    • 4912 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Kriz Yönetiminde Reklamın Önemi Sabah kalktığında, bir gün önce Dolar olarak borç aldığı paranın, artık üç katı olduğunu öğrenmenin şokunu daha üstünden atamamıştı. Gergindi ve kendi kendine sövüp duruyordu.
    • 4912 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Renkler KIRMIZI : İştah açar. O yüzden dünyadaki gıda firmalarının çoğu logosunda kırmızıyı kullanır.
    • 4919 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka, Amblem ve Logotype Ticaretin başlamasıyla bir malın, bir ürünün diğerlerinden ayırdedilmesi gerekliliği de doğmuştur. Zamanla bazı ürünlerin taşıdıkları özellikleriyle rakiplerinden ayrılmaya, aranılır olmaya başlaması, bunların kolay ayırdedilmesi gerekliliğini, üzerlerine
    • 4919 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yaratıcı fikirlere giden yollar! 1. Adım: Zihin hammaddeleri bir araya getirmeli.
    • 4919 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye`de Kamu Kuruluşlarında Halkla İlişkiler ÖZET Bu çalışmada, Türkiye’de kamu kuruluşlarında halkla ilişkilerin önemine ve tarihsel gelişimine değinilmiş, ayrıca Türkiye’de kamu kuruluşlarında halkla ilişkiler alanındaki sorunlara ve çözüm önerilerine yer verilmiştir. Halkla İlişkilerin Tanımı
    • 5039 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler mi? Pazarlama mı? Reklam mı?.... Başarılı şirketler için iyi bir PR (Halkla İlişkiler) çok önemli ama PR, reklam ve pazarlama arasındaki farkı pek az şirket sahibi / yöneticisinin anlayabildiğini görüyoruz. Her üç bileşen ayrı ayrı önemlidir ve birbirinden çok farklıdır.
    • 5050 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir Halkla İlişkiler Firması nasıl seçilir ? Halkla ilişkiler, genel olarak kabul edildiği şekliyle bir yönetim fonksiyonu (şimdilerde buna ek olarak bir de pazarlama fonksiyonu) olarak kabul görmektedir. Analiz, planlama, hareket, iletişim ve değerlendirme yetilerini barındıran bir bilgi ve beceri
    • 5222 gün önce eklendi

Sayfa: 13 14 15 16 17 18 19 20 /20     ««ilk   «önceki         #