reklam
reklam

Makaleler     13. sayfa

Toplam 393 adet içerik.

Sayfa: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    DİNLEME BECERİSİ Dinleme iletişimin en temel alanlarından biridir. Empatik iletişimin gerçekleşmesinde dinleme en önemli unsurdur.
    • 4138 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yabancı mı, yerli mi? Ülkemiz insanının yabancı marka merakı öyle ileri düzeydeki, biz pazarlamacılar da bazan bu konuda çaresiz kalabiliyoruz. Ben kişisel olarak kendi kullandığım dilde yabancı kelime kullanmamaya özellikle dikkat ederim.
    • 4140 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    HALKLA İLİŞKİLERİN GÜCÜ HALKLA İLİŞKİLERİN GÜCÜ Uygulamalı bir sosyal bilim olan halkla ilişkiler, genel olarak anlaşılamama sorunu yaşamaktadır. Halkla İlişkiler disiplini yüz yıllık bir geçmişe sahip olmasına rağmen hala mesleğin tanımlanması ile ilgili tartışmalar devam
    • 4140 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İKNA EDİCİ İLETİŞİM İKNA EDİCİ İLETİŞİM Sosyal Hizmet Uzmanı Kemal GÖKCAN* Toplumsal bir varlık olarak insan,pek çok nedenlerden dolayı sürekli bir iletişim içerisindedir. Bilgi vermek,bilgi almak,yardım istemek,söz vermek kendi duygu ve düşüncelerini anlatmak ya da b
    • 4144 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    19 litrelik kullan-at PET şişe Son zamanlarda etrafta 19 litrelik kullan-at tipi su damacanaları gözükmeye başladı. Geçtiğimiz gün, bir gazetede bununla ilgili bir su markasının reklamını da gördüm.
    • 4154 gün önce eklendi
  • reklam
  • k_resim.jpg
    Reklama kızmayın, Reklamı sevin ! Bostancı’dan Şişli’ye gitmekte olan taksideki radyo yayını reklamla kesildi. Reklam, reklam, reklam… Bir türlü bitmek bilmeyince, Taksi şoförü dayanamadı, elini uzattı kanalı değiştirdi… * * * Hulkiye teyze bir yandan yün örüyor,
    • 4161 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkilerden Ne Beklemelisiniz? 1986 yılında yayımlanan ‘Halkla İlişkilerde Temel İlkeler’ isimli kitabımda mesleğin tanımına ilişkin traji-komik bir davranış biçimine yer vermiştim. Birçok meslek mensubu ile birlikte, bir taksi şoförüne halkla ilişkilerin ne anlama geldiğini sormuş ve
    • 4161 gün önce eklendi
  • mini_2035.jpg
    KURUMSALLAŞMA Ama Kim İçin? İşletmenize bir devinim kazandırmak istiyorsunuz. Ama bunu nasıl yapacaksınız??? Her yerde KURUMSALLAŞMA kavramından bahsediliyor.
    • 4163 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ambalaj ile fark yaratmak Sürekli bilgisayar ekranı ile senelerce çalışmaktan olsa gerek, son 1-2 senedir gözlerimde kuruluk problemi oluştu. Bulanık görme ve gözde batma hissi yaratan bu durumun en iyi çözümü de suni gözyaşı damlaları.
    • 4170 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ürününe sahip çıkmak Günümüzde farklılaşmanın en kolay yollarından biri de, bence "ürününe sahip çıkmak"tan geçiyor (ürünü en geniş anlamında (mal ve servisler) kullanıyorum). Aslında bir ürün sahibi kurumdan beklenebilecek en temel sorumluluklardan biri, o kurumun
    • 4170 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    marka yaratmada internet MARKA DEĞERİ YARATILMASINDA İNTERNET GELENEKSELİN RAKİBİ İNTERNET Günümüzde marka olgusu kişiselleşmeye kadar varan boyutları içermektedir. Özellikle gelişen teknoloji ile daha çok kişiye daha hızlı bir şekilde ulaşan bireyler ve kurumlar intern
    • 4172 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİŞİMİN NERESİNDEYİZ? İLETİŞİMİN NERESİNDEYİZ? Kemal GÖKCAN Sosyal Hizmet Uzmanı Toplumun içinde yaşayan insanın kendisini ve çevresini daha iyi tanımasına ve başkaları ile uyumlu ilişkiler gerçekleştirmek için etkileşim kurabilme,yaşayan ve artık yaşamayan kişilerin mira
    • 4180 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    IKEA'da kral kim? Cumartesi günü çok sıcak havada IKEA’ya gidelim dedik. Yazlığın ihtiyacı olan bir takım eşyaları en ucuzundan almaktı amacımız.
    • 4182 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Yazının Gücü Fark ettiniz mi bilmem ama yazının çok önemli bir gücü var. Aynı fikri sözle aktarmanıza göre, yazılı fikir aktarımı, karşı tarafın bu fikirlere çok daha ciddi şekilde yaklaşmasına sebep oluyor.
    • 4182 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler Mesleği Halkla ilişkiler mesleği malesef ülkemizde gerekli mesleki değere ulaşamamıştır.Bunun elbetteki birçok nedeni var ama benim değinmek istediğim sorundan ziyade çözüme yönelik.
    • 4190 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Müşteri'nin değeri Bankalarda gişe sırası beklerken aklımdan geçen bir şey vardır hep: Banka şubesinin çaycısı, personele çay dağıtır, ama beklemekte olan müşteriye bir şey sunulmaz (müşteri temsilcisi ile görüşmeleri saymıyorum). Bu bana çok enteresan gelir.
    • 4192 gün önce eklendi
  • mini_1889.jpg
    KÖYLERDE KABLOSUZ İNTERNET DÖNEMİ BAŞLIYOR Çanakkale’nin bir ilçesindeyim. Resmi dairede bazı bilgiler gerekti.
    • 4195 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Hurriyet.com.tr TV reklamı üzerine Hurriyet.com.
    • 4197 gün önce eklendi
  • mini_1889.jpg
    REKLAMDA ASLAN PAYI AZALIYOR Türkiye’nin en büyük televizyonlarından birinin Ceo’su, “TV kanallarımız internet üzerinden de izlenecek” diyorsa, artık söyleyecek fazla laf kalmıyor. Tam da ,”İnternet alternatif mecra mıdır, ana mecra mıdır?” sorusunu tartışmaya açıyorduk ki, Türkiye’n
    • 4210 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tüketici Davranışlarının BPİ ve Markalaşmaya Katkısı Ürünlerin/hizmetlerin, markalaşabilmesi için tüketici davranışları ve karar alma süreçleri incelenmelidir. Gerald Zaltman, “Tüketici Nasıl Düşünür?” kitabında insan davranışlarının ve karar alma sistemlerinin beyin, zihin, vücut ve sosyal dünya aras
    • 4227 gün önce eklendi

Sayfa: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #