reklam
reklam

Makaleler     12. sayfa

Toplam 282 adet içerik.

Sayfa: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • mini_1243.jpg
    Marka yaratımında 10 kural Marka yaratırken, öncelikle, yapılacak işin (mal / hizmet) hedef kitlesine uygun iş yapabilecek nitelik ve kapasitede, vizyon sahibi patronlar ve üst yönetim kadroları gerekmektedir. Günümüzde ister mal üretsin, ister hizmet; tüm şirketler, kurum ve ku
    • 4234 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİŞİM VE GERÇEKLİK İletişim kaotik bir süreç. Anlaşılmak, anlatmak insanoğlunun en önemli dertlerinden birisi olagelmiştir.
    • 4237 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ve Tanıtım Elemanı Tanım: Özel kuruluşlarda ve kamu kurumlarında; kurumu halka tanıtacak, kurumun çalışmalarına karşı halkta ilgi uyandıracak, kurum hakkında çevrede olumlu izlenimler yaratacak ilişkileri kurabilen kişidir. GÖREVLER - Tanıtıcı haber bültenler
    • 4238 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Sorumluluklarımızı sorumsuzluğa dönüştürmek! Kurumsal sosyal sorumluluk bizi birbirimize düşürecek bir kavram olmaya başladı galiba! En çok, bu işin nerede başladığı ve nerede bittiğini tartışır olduk. Birbiri ile kıyasıya rekabet içindeki markaların tüketiciye “daha şirin” görünme kavgası, sorumlu
    • 4244 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE REKABET ETMEK Pazarlama gittikçe entegre ve iletişim odaklı bir yapıya bürünmektedir. Rekabet yoğun piyasalarda “ikna” edici iletişim, faklılaşma ve avantaj sağlamada büyük bir önem taşımaktadır.
    • 4262 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir Taşla, İki Kuş Reklam yaparken, haber olmayı kim istemez? Böylece tek bütçeyle, birden fazla etki sağlanmış olur. Biz reklamcılar “konuşulan” işlere imza atmak isteriz.
    • 4263 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ALGILAMA YÖNETİMİ (PERCEPTION MANAGEMENT) Sosyal bilimler baş döndürücü bir hızla ilerlemeye devam ediyor. Disiplinler kendi içlerinde ayrışarak yeni disiplinler ortaya çıkıyor.
    • 4264 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    PR şirketi nasıl seçilir? Madem Güvercin sayesinde patronların ve yöneticilerin bilgisayarlarına uçabiliyorum, fırsat bu fırsat. Ortalığı karıştırmak için bundan daha iyi fırsat olamaz.
    • 4265 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Turizm Tanıtımında Halkla İlişkiler Önemi Halkla İlişkiler ( Public Relations ) ile Misafir İlişkileri ( Guest Relations ) maalesef sektörde iş başvurularında bile karıştırılmaktadır. Guest Relations tesiste bulunan misafirlerin koşulsuz memnuniyetini sağlamak için uğraşır.
    • 4265 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma Özet: Bu çalışmanın amacı, zaman zaman karıştırılan halkla ilişkiler (PR) ve reklamcılığın ayrıntılı bir karşılaştırmasını yapmaktır. Bundan dolayı öncelikle, halkla ilişkiler, reklamcılık ve pazarlama temel kavramları tanımlanmaktadır.
    • 4267 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ailede İletişim Giriş: Aile toplumun en küçük ve en temel birimidir. Aileyi toplumsal bir sistem,toplumsal bir birim, toplumsal bir birlik, grup, insan topluluğu olarak tanımlayan sosyologlar olduğu gibi, toplumsal bir kurum olarak tanımlayanlar da vardır.
    • 4269 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla ilişkiler gazetecileri etkileme sanatı mı? Asla! Gazetecileri, kendiniz, hizmet verdiğiniz kuruluş veya bir müşterinizle ilgili olarak etkileyebilirsiniz. Bu doğru.
    • 4278 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İyi Bir Konuşmacı Hangi Özelliklere Sahiptir? Bencilliği bırakıp, konuya böyle bir açıdan bakarsak, iyi bir konuşmacının bazı özelliklere sahip olması gerektiğini görürüz. İyi Bir Konuşmacı, Konusuna Hakimdirİster kalabalık bir gruba konferans veriyor, isterse arkadaş sohbetinde anısını anlatıyor
    • 4293 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka değiştirme (Rebranding) Bazen şirket içi veya şirket dışında meydana gelen değişik koşullar bir şirketi marka ve logosunu değiştirmeye zorlayabilir. Bunlar arasında; şirketin yaptığı bir hatanın unutulmasının amaçlanması, şirketin el değiştirmesi, yabancı pazarlarda markanın tel
    • 4299 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖZÜRLÜ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERDE İLETİŞİM GİRİŞ İletişim, herkesin farkında olduğu ancak tam olarak tanımlanamayan bir olgudur. İletişim kavramı; süreç, etki, düşünce, haber, duygu, ifade, mesafe temel eğitim becerileri gibi birçok kavramı içeren karmaşık ve çok boyutlu bir süreci kapsamakta
    • 4303 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    MARKA İMAJININ GÜCÜ İlerleyen teknoloji ve ticaretin ülke sınırlarını kaldırması ile rekabet koşulları da zorlaştı. Ekonomik kriterler yeniden ele alınmaya başlandı.
    • 4311 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Paradigmamızı değiştirmek ..
    • 4313 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Markanızı Kim Temsil Ediyor? Marka değeri bir çok kurumun en önemli varlıkları arasında yer alıyor. Marka değerini artırmak için birçok yatırım, tanıtım yapılıyor.
    • 4314 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka Evlilik Gibidir! Marka dahisi olarak kabul edilen ve sıradışı fikirlerin yaratıcısı olan BJ Cunningham’a göre markalaşma, evlilik gibi uzun süreli bir ilişki. Her şirketin marka yaratabileceğini vurgulayan Cunningham, ancak değişimden korkmayan cesur şirketlerin güçlü mar
    • 4314 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Altın çocuklar nasıl yetişiyor? Şirketler, geleceklerini teslim edecekleri ’üstün insan’ları bulmak konusunda işi tesadüfe bırakmıyor. Bugünün ’altın çocukları’, yarının liderleri olarak büyük yatırım ve beklentilerle zirveye hazırlanıyor En iyiler zirve için nasıl hazırlanıyor?
    • 4325 gün önce eklendi

Sayfa: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #