reklam
reklam

Makaleler     11. sayfa

Toplam 392 adet içerik.

Sayfa: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİMDE SOSYODRAMANIN ROLÜ Kuruluşların temelinde bireyler vardır. Örgütlerin başarıya ulaşmaları için, bireylerin iletişim ve iş birliği içinde olmaları gerekir.
    • 3875 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİ(YÖNETİ)ŞİM İnsanda dilince değişir kader, Ya yurda baş olur, ya başı gider. Kutadgu Bilig Birer toplumsal sistem olan yönetimlerin oluşması ve varlığını devam ettirebilmesi, içte ve dışta kurdukları ilişkileri belli bir düzen içinde sürdürmelerine, de
    • 3876 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazar Payı ve Müşteri Payı Pazarlama stratejiniz, pazar payının çoğunluğunu elde etmeyi amaçlıyor yoksa sahip olduğunuz müşterilerinize mi hitap ediyor ? Arada ki fark nedir ? Pazar payının çoğunluğunu elde etmek için sürekli yeni insanlara ulaşmak ve onları birer müşteri h
    • 3878 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka üzerine... BÖLÜMLENDİRME, KONUMLANDIRMA ve MARKA ÜZERİNE Pazar bölümlemesi, pazarı benzer istek ve ihtiyaçları olan tüketicilerin oluşturduğu, göreceli olarak homojen sayılabilecek alt bölümlere ayırmaktır. Rekabetin itici gücünün yanı sıra, benzer özellikler gö
    • 3878 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Radyolarda aradığınızı bulabiliyor musunuz? Altın kızımız Dilara’nın Koç Üniversitesi’ndeki piyano resitalini izlemek üzere Şişli’den yola çıktım. Keyifli bir akşam olacaktı.
    • 3878 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir elinde toz, bir elinde ayna, umurunda mı dünya? Geçtiğimiz günlerde, küresel ısınmanın etkilerinin iyice ortaya çıkması ile paniğe kapılan ülke yöneticilerine, ABD'li bilim adamalarından da iki muhteşem öneri geldi: Küresel ısınmanın etkilerini atmosfere toz serperek ve uzaya ayna yerleştirerek önleye
    • 3879 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Empatik İletişim En genel tanımı ile Empati ,bir kişinin kendisini karşısındaki kişinin yerine koyarak olaylara onun bakış açısıyla bakması, o kişinin duygularını ve düşüncelerini doğru olarak anlaması, hissetmesi ve bu durumu ona iletmesi olarak tanımlanmaktadır.
    • 3881 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ’İmajı Kara Dönüştüren Tılsım’ Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı, Galatasaray ve Kültür Üniversitesi lisans, yüksek lisans ve doktora hocası Prof. Filiz Balta Peltekoğlu, halkla ilişkiler konusundaki sorulara verdiği yanıtlar; Halkla i
    • 3885 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları 2 Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 3891 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 3896 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Örgütler insanların gereksinimleri karşısında ortaya çıkan yapılardır. Yeryüzündeki ilk örgütler,insanların birtakım gereksinimlerini karşılamak amacıyla verdiği uğraşlar sırasında,bu ihtiyacını başka birinin ya da birilerinin yardımı olmaksızın karş
    • 3901 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    SUBLİMİNAL REKLAMLARIN TÜKETİ DAVRANIŞLARINA ETKİLERİ Reklâm artık hayatımızın vazgeçilmez parçası. Alışveriş kararlarımızı, seyahat, tatil gibi özel ihtiyaçlarımızı, varlığımızı insanlara kabullendirmede kullandığımız hal ve hareketlerimizi, kısaca tercihlerimizi günümüzün her anında karşımıza çıkan reklâml
    • 3907 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    GÖRSEL İLETİŞİM İletişim insanlar arasında bilgi alışverişidir. İletişim,iletiyi gönderen ve alan arasında oluşan,alış veriş ilişkisi içerisinde paylaşılan çift yönlü bir yararlanım sürecidir.
    • 3910 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tüketiciyi yanıltan reklamlar ! Reklamcılık biraz da abartı sanatıdır. Bir karikatürde nasıl ki çizilen kişi veya nesnenin özellikleri abartılı olarak belirtildiğinde mükemmel bir kimlik ortaya çıkıyorsa, reklamı yapılan ürün veya hizmetin de benzerlerinden ayrılan özelliklerini, marka
    • 3917 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Sen Dilini Mi? Yoksa Ben Dilini Mi Kullanmalı? Kişiler arası ilişkilerde unutulmaması gereken nokta duygularımızın bizi ve kurduğumuz iletişimi etkilemesidir. Düşüncelerimizi karşımızdaki insanlara iletirken cümleleri kurgulayışımız “sen dili”yle ya da ben diliyle olabilir.
    • 3923 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    AİLEDE İLETİŞİM SORUNLARI,NEDENLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Günümüzde aile-içi iletişim çok önemli olduğu halde yeterince üzerinde durulmayan bir konudur. Bir çok sorunun temelinde aile – içi iletişimdeki olumsuzluktan kaynaklanmaktadır.
    • 3931 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Kamuda İletişimci İstahdamı İLETİŞİM ÇAĞINDA İLETİŞİMSİZ VE İLETİŞİMCİSİZ KAMU KURUMLARI Bilgi üretme, aktarma ve anlamlandırma süreci olarak tanımlayabileceğimiz iletişim adeta çağımıza damgasını vurmuş bir kavramdır. Şöyle ki ülkelerin birbirleri ile olan ilişkilerinde dahi iyi b
    • 3933 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KOBİLERİMİZDE, MARKALAŞMA SÜRECİNİ BAŞLATARAK KOBİLERİMİZDE, MARKALAŞMA SÜRECİNİ BAŞLATARAK GÜÇLÜ MARKALAR ORTAYA ÇIKARABİLİRLER. Marka konusu gündeme geldiği zaman, kobilerdeki firma yetkililerimizin kafasında, daha çok markaların dış yüzünü ifade eden marka ismi, logo, slogan gibi kavramlar belir
    • 3938 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Lobicilik=PR Günümüzde artık lobicilik “güç” ile beraber anılıyor. Varsa lobiniz kabul ettirebilirsiniz, istediğiniz dayatmaları “olmuş ya da olmamış” onaylatabilirsiniz.
    • 3943 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    NLP NEDİR Geleceği kazanmak için, önce kendimize bakma, hatayı kendimizde arama zamanı çoktan geldi. Toplum olarak bunun farkına vardık.
    • 3943 gün önce eklendi

Sayfa: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #