reklam
reklam

Makaleler     10. sayfa

Toplam 282 adet içerik.

Sayfa: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • mini_2035.jpg
    KURUMSALLAŞMA Ama Kim İçin? İşletmenize bir devinim kazandırmak istiyorsunuz. Ama bunu nasıl yapacaksınız??? Her yerde KURUMSALLAŞMA kavramından bahsediliyor.
    • 3957 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    marka yaratmada internet MARKA DEĞERİ YARATILMASINDA İNTERNET GELENEKSELİN RAKİBİ İNTERNET Günümüzde marka olgusu kişiselleşmeye kadar varan boyutları içermektedir. Özellikle gelişen teknoloji ile daha çok kişiye daha hızlı bir şekilde ulaşan bireyler ve kurumlar intern
    • 3966 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİŞİMİN NERESİNDEYİZ? İLETİŞİMİN NERESİNDEYİZ? Kemal GÖKCAN Sosyal Hizmet Uzmanı Toplumun içinde yaşayan insanın kendisini ve çevresini daha iyi tanımasına ve başkaları ile uyumlu ilişkiler gerçekleştirmek için etkileşim kurabilme,yaşayan ve artık yaşamayan kişilerin mira
    • 3974 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler Mesleği Halkla ilişkiler mesleği malesef ülkemizde gerekli mesleki değere ulaşamamıştır.Bunun elbetteki birçok nedeni var ama benim değinmek istediğim sorundan ziyade çözüme yönelik.
    • 3984 gün önce eklendi
  • mini_1889.jpg
    KÖYLERDE KABLOSUZ İNTERNET DÖNEMİ BAŞLIYOR Çanakkale’nin bir ilçesindeyim. Resmi dairede bazı bilgiler gerekti.
    • 3989 gün önce eklendi
  • mini_1889.jpg
    REKLAMDA ASLAN PAYI AZALIYOR Türkiye’nin en büyük televizyonlarından birinin Ceo’su, “TV kanallarımız internet üzerinden de izlenecek” diyorsa, artık söyleyecek fazla laf kalmıyor. Tam da ,”İnternet alternatif mecra mıdır, ana mecra mıdır?” sorusunu tartışmaya açıyorduk ki, Türkiye’n
    • 4004 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tüketici Davranışlarının BPİ ve Markalaşmaya Katkısı Ürünlerin/hizmetlerin, markalaşabilmesi için tüketici davranışları ve karar alma süreçleri incelenmelidir. Gerald Zaltman, “Tüketici Nasıl Düşünür?” kitabında insan davranışlarının ve karar alma sistemlerinin beyin, zihin, vücut ve sosyal dünya aras
    • 4021 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    TANINMIŞ MARKA OLMANIN YOLLARI Tanınmış marka kavramı; dünyada ilk kez sınai mülkiyet haklarının korunması konusundaki ilk uluslar arası sözleşme olan Paris Sözleşmesi ile gündeme gelmiş, ülkemizde ise 1995 yılında konuşulmaya başlanmıştır. Tanınmış markalar, toplumda ulaştıkları tanın
    • 4026 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Reklamcılıkta Yaratıcılığı Yanlış Anlamak Yaratıcılık, yaratmak fiilinden türemiş bir kelime olup, o ana kadar var olmayan bir şeyi meydana getirmek anlamı taşımaktadır. Tanımdan da anlaşılacağı gibi yaratıcılığın temelinde “benzerlerden” farklılaşmak yatmaktadır.
    • 4037 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KAMU KURUMLARINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK ÇIKMAZINA BİR DARBE: KAMU KURUMLARINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK ÇIKMAZINA BİR DARBE: “HALKLA İLİŞKİLER” Yıllardır Kamu Kurumlarında yıkılamayan tek şey, iletişimsizlik duvarı dediğimiz o büyük engel..
    • 4040 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İş Yerinde Nasıl Mutlu Olunur? İşyerinde nasıl mutlu olunur? Mesai saatinde çıkıp sinemaya gidiyor, müzik odasında gitar çalıyor, briç kursları düzenliyorlar. Şirketi bir hafta kapatıp topluca tatile çıkıyorlar.
    • 4041 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    -KOBİ’LER İÇİN BİR HALKLA İLİŞKİLER MODELİ KOBİ’LER İÇİN BİR HALKLA İLİŞKİLER MODELİ KOBİ’lerin özellikle nihai ürün üreten kesiminin dış ve iç pazarlarda kendisine bir yer edinmesi büyük önem taşımaktadır. Küreselleşme, bütün pazarları birbirine yaklaştırarak rekabeti global bir hale getirm
    • 4042 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KOBİ`lerde Pazarlama İletişimi ve Markalaşma Ülkemizdeki işletmelerin %99,8’ini Küçük ve Orta Boy İşletmeler (KOBİ) oluşturmaktadır. Bu oran göz önünde tutulduğunda, KOBİ’lerin ülke ekonomisindeki rolü ve sanayimizin profilini oluşturdukları görülmektedir.
    • 4043 gün önce eklendi
  • mini_1770.jpg
    TÜKETEN Mİ, TÜKETTİRİLEN MİYİZ? Başlangıçta barter yöntemiyle var olan ticaret anlayışı, sanayi devriminin ardından talep ve arzın karşılıklı dengelenmeleri üzerine kuruldu. Son 20’li yıllara damgasını vuran tüketim alışkanlığı/çılgınlığı kavramının gelişmesine neden olan bu süreç, aslı
    • 4045 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazarlama mucize değildir Pazarlama ile ilgili verdiğim eğitimlerde, katılımcıların, pazarlama konusundaki fikirlerini dinleme ve derleme fırsatım oldu. Pazarlama konusunda eğitim alanların beklentileri o kadar büyük ki, bu beklentileri karşılamak için pazarlamanın “mucize” olması
    • 4055 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Ağızdan ağza pazarlama yöntemi Kişilerin herhangi bir pazar eylemini ve bunun sonucunda satın alınan mal veya hizmetle ilgili deneyimlerini ve başlarından geçenleri diğer müşterilere anlatarak onların alış-verişini etkilemesi insanlık tarihi kadar eski bir olgu. Yani daha dün keşfedilm
    • 4061 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    AÇIKHAVA REKLAMCILIĞINA BAKIŞ Sabahın erken saatlerinde, öğlen aralarında, işten eve dönerken, sokaklarda dolaşırken, otobüs beklerken sürekli maruz kaldığımız iletişim mecralarından birisi de açıkhava reklamlarıdır. Açıkhava reklamları yayınlanması karşılığı ücreti ödenen, markan
    • 4071 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye`de Halkla İlişkiler ve İstihdam Ülkemizde iletişim fakültelerinde okumakta olan Halkla İlişkiler öğrencilerinin ve bu fakültelerden mezun olmuş öğrencilerin en büyük sorununu sektördeki durgunluk ve işsizlik oluşturmaktadır. Peki niçin Halkla İlişkiler Türkiye`de hak ettiği yeri bulamıy
    • 4074 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    KOBİ’LERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN İMKANI Halkla ilişkiler stratejik iletişim yaklaşımı ile itibar ve algılamayı eksene alan bir evrim ve dinamizm içindedir. Halkla ilişkiler sektörü son 10 yıldır önemli mesafeler kat etti.
    • 4089 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    TÜRKİYE’DEN DÜNYAYA MARKA YOLCULUĞU Marka olmak için ne yapmalı? Global bir marka olmak çok mu zor? Bölgesel bir marka olmak daha mı avantajlı? Günümüz Pazarlama çağında işletmeler bu sorulara daha fazla zaman ayırmaya başladı. Yerel ve global pazarlarda rekabet artmakta ve pazarlar gittikç
    • 4101 gün önce eklendi

Sayfa: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 /15     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #