Yaratıcı eğlence konusu tartışılacak...

Haberler - 30 Ekim 2015, Cuma

pmb​Yetenekleri çekmek için artık ne iş ilanları, ne de sadece maaş yeterli değil. Yetenek pazarının yeni ölçü birimi  ''anlam'', en güçlü çekicilik ve tutundurma aracı da güçlü bir işveren markası. Türkiye'nin ilk işveren markası konferansı olan People Make the Brand güçlü, çekici ve sürdürülebilir bir işveren markası oluşturmanın yollarını uluslararası örneklerle ele alırken; mizahı da kurumsal dünyanın gündemine taşıyacak. Konferansa konuşmacı olarak katılan karikatürist Erdil Yaşaroğlu ve Selçuk Erdem Penguen Dergisi’ndeki işyerinde eğlence ve yaratıcı ekiplerin yönetimi konularında örnekler verirken, kendi kişisel deneyimlerinden ve Penguen Dergisi’ndeki iş yapma biçimlerinden bahsedecekler.
 
Garanti Bankası ana sponsorluğunda, Dinamo Danışmanlık tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen People Make the Brand İşveren Markası Konferansı ele alınan vaka sayısı ve konuşmacı çeşitliliğiyle, bu alanda Ortadoğu’nun en büyük etkinliği olma özelliğini taşıyor. People Make the Brand İşveren Markası Konferansı insan kaynağı alanındaki değişiklikler ve trendleri irdeleyecek, yerli ve global pek çok işveren markasının stratejik yaklaşımlarını seyircilerine sunacak olmanın yanı sıra, sürdürülebilir bir işveren markası stratejisi kurgulayan CEO sahipliğinin öneminin de altını çizecek. 
 
Y kuşağına mensup, 40.000'in üzerinde gençle gerçekleştirilen Universum İdeal İşveren Araştırması sonuçlarının da paylaşılacağı konferansın biletlerine  http://www.peoplemakethebrand.com adresinden ulaşılabiliyor.
 
Bilgi: 

People Make the Brand İşveren Markası Konferansı
Tarih: 6 Kasım 2015
Adres: Shangri - La Bosphorus
Hayrettin İskelesi Sk. Beşiktaş, İstanbul
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.