Weber Shandwick Türkiye Cannes yolunda!

Haberler - 29 Mayıs 2019, Çarşamba

345678MediaCat, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılık Vakfı işbirliğinde, Akmerkez ve Getty Images desteğiyle, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nin 30 yaş ve altındaki gençlerin yaratıcılığını değerlendirdiği Young Lions Türkiye ayağı gerçekleşti. Türkiye elemeleri sonuçlarına göre PR kategorisinde kazanan Weber Shandwick Türkiye oldu. PR kategorisinde, Weber Shandwick Türkiye çalışanlarından Nihan Üngör ve Burak Sarıca 'Blow the Whistle for Life' başlıklı projeleriyle birinciliği kazandı. Weber Shandwick Türkiye, Haziran'da yapılacak Young Lions PR kategorisinde Türkiye'yi temsil edecek.

Genç aslanlar yarışa hazır!

Weber Shandwick Türkiye ekibinden Nihan Üngör ve Burak Sarıca'nın trafikte yaya önceliğini savunan 'Blow the Whistle for Life' (Hayat için düdük çal) iletişim kampanyası, 17-22 Haziran 2019 tarihlerinde Cannes'da Türkiye'yi temsil etme hakkı kazandı. Genç aslanlar, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde dünyanın dört bir yanından gelen işlerle yarışma imkânı bulacak.
 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.