Watsons'tan 2020'ye yepyeni bir başlangıç

Haberler - 24 Ocak 2020, Cuma

54675857Güzellik ve kişisel bakımın trendleri belirleyen Watsons, yeni yıla her zamankinden de genç, dinamik ve enerjik bir başlangıç yaptı. Dünyanın en büyük uluslararası sağlık ve güzellik perakendecisi A.S. Watson Group'un güzellik ve kişisel bakım markası olan ve 2005 yılından beri Türkiye'de faaliyet gösteren Watsons, 2020 yılında yenilenen yeni imajıyla gençlerin vazgeçilmez adresi olmaya devam ediyor.

22 Ocak akşamı basın ve bloggerların katılımıyla Vogue'da düzenlediği partiyle yenilenen imajını duyuran Watsons, katılımcılardan büyük beğeni topladı.

Markanın yeni sloganı ise Watsons logosundaki W harfinden yola çıkılarak, her iki elin işaret ve orta parmaklarının birleştirilmesiyle oluşturulan W harfiyle gösterilen "Kendimi Kaybederim Watsons'ta, Kendimi Bulurum Watsons'ta".

Marka; çekimlerinde yüzlerce ürünün kullanıldığı reklam filminde, yeni sloganıyla Watsons müşterilerinin aradıkları herşeyi bulabildikleri yegane adres olduğunu vurguluyor. Renkli dünyasının kapılarını açarak, izleyenleri içeride kendini kaybetmeye ve kendini bulmaya davet ediyor.

*Watsons 2020 reklam filmini izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=sWYRj7De5Bc

Film Künyesi

Reklamveren: Watsons Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Cem Demiröz, Merve Ürkün, Gülden Açık
Reklam Ajansı: Muhabbet
Yönetici Kreatif Direktörler: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yaratıcı Ekip: Merve Turunç, Nur Bayrakçı, Gökçe Çankaya, Ayşegül Oğuz
Ajans Prodüktörü: Algın Aydın
Müşteri İlişkileri: Emel Uysal
Prodüksiyon Şirketi: Asitane
Yönetmen: Deniz Özgün
Müzik: Jingle Jackson
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.