Vodafone global medya ajansını belirledi

Haberler - 29 Ağustos 2009, Cumartesi

Vodafone uluslararası medya planlama ve satınalma işlemlerini yürütmek üzere medya ajansını belirledi. Omnicom Grup’a bağlı OMD 800 milyon poundluk hesabın yönetimini ele aldı.

Başa baş bir finalin ardından gelen bu zafer, OMD’nin Vodafone’un uluslararası tüm medya işlerini yürütmesini sağlayacak.

Her ne kadar göstergeler WPP’nin hesabı ele geçireceğini bildirdiyse de OMD kazanan taraf oldu. OMD böylece İngiltere dahil Vodafone’un global pazarlardaki tüm işlerini de kazanmış oldu.

Böylece Aegis Medya bünyesinde yer alan Carat’ın Ocak ayında kazandığı 58 milyon poundluk Vodafone İngiltere hesabı yeniden OMD’ye geri dönmüş oldu.

Vodafone’un basın sözcüsü, 800 milyon Pound’luk medya yatırımının 20 ülkede OMD tarafından yönetileceğini ve geçiş sürecine yakın zamanda başlanacağını açıkladı.

Vodafone Türkiye ise şu anda medya hizmetlerini mevcut medya ajansı olan MediaCom’dan almaya devam ediyor. OMD’ye geçiş süreci önümüzdeki dönemde belirlenecek.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.