Unilever'den marka yönetimi dersleri...

Haberler - 1 Nisan 2015, Çarşamba

unileverUnilever yöneticileri, son iki yıldır büyük ilgi gören ‘Marka Yönetimi’ dersi için bu yıl bir kez daha Boğaziçi Üniversitesi’nde sınıfa giriyor! İşletme öğrencilerine seçmeli olarak sunulan derslerde öğrenciler 4 veya 6’şarlı gruplara ayrılarak, Unilever yöneticileri tarafından sunulan vaka örneklerini inceliyor.
 
70 kişilik kontenjanla gerçekleştirilen ‘Marka Yönetimi’ derslerinde olayı tüm boyutlarıyla ele alan öğrenciler, geçme notunun yüzde 50’sini oluşturan vaka incelemesinde olası tehditlere karşı fırsatları buluyor ve yeni çözümler sunuyor.
 
Dersin en önemli konusu olan Unilever Vaka İncelemesi, analiz etme, sonuç ve öneriler, geliştirilen çözümlerdeki yetkinlik, yazılı ve sözlü sunum kriterlerine göre değerlendiriliyor.
 
İlk olarak, 25 Mart Çarşamba günü Unilever Saç Kategori Müdürü Tarık Bayar ve Unilever Türkiye, Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Orta Asya'dan sorumlu Tüketici ve Pazar Araştırma Direktörü Selin Çetinelli tarafından Unilever’in pazarlama stratejisi Crafting Brands for Life (Hayata Değer Katan Markalar) sunumuyla başlayan derslerin diğer başlıkları ise şöyle:
 
“Ürün” : 8 Nisan Çarşamba - Unilever Türkiye Marka Geliştirme Müdürü Hakan Yurdakul
 
“Fiyatlandırma”: 15 Nisan Çarşamba - Unilever Türkiye Ticari Pazarlama Müdürü Pınar Öztürk
 
“Perakende ve Dijital Trendler”: 29 Nisan Çarşamba -  Unilever Türkiye Gıda Pazarlama Direktörü Toloy Tanrıdağlı ve Unilever Ulusal Zincirler Müşteri Geliştirme Yöneticisi Aksel Konfino
 
“Kusursuz Lansman, Vaka Bilgilendirme ve Vaka Sunumu” : 6 Mayıs Çarşamba  - Flawless Launch + Case Briefing - Unilever Türkiye Deterjan Kategorisi Ürün Müdürü Ercan Solmaz 
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.