reklam
reklam
reklam
reklam

Tüketici olmazsa biz de olmayız!

Haberler - 5 Ekim 2017, Perşembe

321321231Türkiye'nin en sıra dışı döner markası KasapDöner, Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından "Altın Marka" seçildi.

Gerçekleştirdiği alışılmışın dışında reklam kampanyaları, bifteklik etten döneri ve konseptiyle Türkiye'nin en sıra dışı döner markası olan KasapDöner, 'Altın Marka' ödülünün sahibi oldu.

TÜKETİCİ MEMNUNİYETİ YÜKSEK OLAN MARKA

KasapDöner, Türkiye'nin ilk tüketici örgütü olarak 1986'da kurulan Avrupa Birliği'nde Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'nin (TTKD) tarafından düzenlenen "Altın Marka" ödülüne layık görüldü. TTKD tarafından değişik illerden ve değişik sektörlerden seçilen, en önemlisi de haklarında tüketici şikayeti bulunmayan firmalardan seçilen Altın Markalar, ödüllerine 30 Eylül Cumartesi günü TTKD Genel Merkezi'nde düzenlenen ödül töreniyle sahiplerini buldu.

"TÜKETİCİ OLMAZSA BİZ DE OLMAYIZ"

Konuyla ilgili açıklama yapan Global Restoran Yatırımları A.Ş Genel Müdürü Bahar Özürün, KasapDöner olarak, bir tüketici hakları örgütünün layık gördüğü bu 'altın marka' ödülünün kendilerini gururlandırdığını belirterek, ''Bu tip ödüller, markamızın tüketici tarafından kabul edildiği ve güvenilir marka olarak görüldüğü anlamına geliyor. Özellikle Altın Marka ödüllerinin en temel kriteri olan 'hakkında tüketici şikayetinin bulunmaması' özelliği bizim için çok önemli. Bu, KasapDöner'in tüketici nezdindeki itibarının ne kadar yüksek olduğunun göstergesi" dedi.

"TÜKETİCİ YORUMLARINDA ÇOK HASSASIZ"

Tüketiciden gelen geri dönüşlerin kendileri için son derece önemli olduğunun altını çizen Özürün, "Tüketicilerden gelen yansımaları titizlikle değerlendiriyoruz, çünkü perakende gıda hizmetinin başarısı demek mutlu misafirler demektir. Mutlu misafirlerimiz olmazsa da biz olamayız. Gelen en ufak bir yorumu bile olumlu bir şekilde neticelendirmeden işin peşini bırakmıyoruz. Bir olumsuzluk yaşanmışsa muhakkak telafi ediyoruz'' diye konuştu.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.