Selpak, dijital ajansını seçti...

Haberler - 9 Şubat 2017, Perşembe

selpakEczacıbaşı grubunun 1970'den günümüze kişisel hijyen alanında hizmet veren markası Selpak, yeni dönemde dijital pazarlama ve sosyal medya iletişimine Roy+Teddy ile devam etme kararı aldı. Selpak, ana markasının yanı sıra çocukların tuvalet eğitim sürecine destek sağlayan platformu Tuvalete Merhaba'yı da Roy+Teddy'ye emanet etti.

Yurt içi ve yurt dışı için hazırladığı yaratıcı kampanyalar ile adını duyuran Roy+Teddy, müşterilerine online - offline kampanyalardan interaktif uygulamalara, dijital pazarlama ve sosyal medya iletişiminden viral projelere kadar geniş bir yelpazede hizmet veriyor.

Meltem Okatan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.