Pırlanta, Sonsuza Kadar
Köşe Yazısı - 10 Aralık 2004, Cuma

Herkes Doların nasıl fırladığını, bu yeni krizin önlerinde açtığı karamsar tabloyu konuşuyordu. Küçülmeli, kabuğuna çekilip öylece beklemi diye düşündü... Tıpkı kış uykusuna yatar gibi.
Akşam evinde, ailesiyle birlikte TV karşısındaki yerini aldığında, kafasında hala işiyle ilgili düşünceler dolaşıyordu.
İşte reklamı da o sırada gördü, kanallar arasında isteksizce dolaşırken...
Ekranda kapkaranlık bir fon, ortasında umarsızca parlayan taşıyla pırlanta bir yüzük! Oysa bir süredir reklamına rastlamamıştı kanallarda "Pırlanta! Sonsuza Kadar"...
Yüksek sesle dillendirdiğinin farkında bile olmadan; Ne kadar zamansız bir reklam vermiş firma diye düşündü, tam da devalüasyon ertesinde... Krizin ortasında.
Eşinin sözleriyle daldığı düşüncelerden sıyrıldı, "Tam zamanı aslında" diyordu eşi.
"Kriz olsun olmasın, sen değildin ki zaten potansiyel müşteri. " (bunda hafif bir serzeniş seziyorum sanki)
Hedef kitlesini düşünürsen, yerinde bir zamanlama olduğunu göreceksin.
Haklıydı...
Kış uykusu misali kabuğuna çekilmek bazen etkili bir korunma yönetimi olabilir ama PR şirketlerinin avaz avaz Kriz Yönetimi diye tutturmaları bu olsa gerek...
8117 kez okunmuş Şahnur Karaağaç
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.