PepsiCo kurumsal iletişim ajansını seçti

Haberler - 17 Mayıs 2019, Cuma

5874239Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, Türkiye'deki yiyecek ve içecek kategorilerindeki markalarının ardından kurumsal alandaki iletişim faaliyetleri için de Medyaevi İletişim ve Danışmanlık şirketi ile el sıkıştı.

Yiyecek kategorisinde Lay's, Ruffles, Doritos, Cheetos, Çerezza ve Rocco markalarıyla, içecek sektöründe ise Pepsi, Yedigün, Fruko, 7UP, Lipton Ice Tea ve Tropicana markaları ile PepsiCo'ya hizmet veren Medyaevi İletişim ve Danışmanlık, Mart 2019 tarihi itibariyle PepsiCo'nun kurumsal marka iletişim faaliyetlerini de yürütmeye başladı.

PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200'den fazla ülke ve bölgede, tüketiciler tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğu yiyecek ve içecek portföyü ile 2018 yılında 64 milyar doların üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo'nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.