Orkid'den periyot takip uygulaması

Haberler - 2 Haziran 2020, Salı

3435667Orkid, geçtiğimiz günlerde dijital mağazalarda yerini alan yeni periyot takip uygulaması Perio ile kadınların hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Perio sayesinde kadınlar adet döngülerini kolayca takip edebiliyor, yararlı içeriklerle vücutlarını tanıyor, sağlık bilgilerini yakından gözlemliyor ve Orkid’in kullanıcılara sunduğu indirim ve ayrıcalıklardan yararlanıyor.
 
Uygulama ismi, logo tasarımı, iletişim dili gibi evrelerin hemen hepsinde çeşitli focus gruplardan pek çok kadının görüşünden faydalanılırken, marka yaratım süreçlerinin tümünde Publicis Groupe yapısı altında yer alan PG One’ın imzası bulunuyor.
 
“Seni en iyi bilen o!” söylemiyle iletişimine başlayan Perio, kadınların günlük hayattaki en önemli yardımcılarından biri olmayı hedefliyor.
 
Reklam filmini izlemek için; https://www.youtube.com/watch?v=g9elKzW5A40
 
Künye
 
Reklamveren: Orkid - Procter & Gamble
Reklamveren Yetkilileri: Mehmet Çınar, Pınar Erdoğan
Reklam Ajansı: Publicis Groupe – PG One
Yaratıcı Ekip: Ercan Akkaya, Emre Gülver, Emre İnsar, Mustafa Geyik
Müşteri İlişkileri Ekibi: Elif Olcaytu, Derin Doğru, İrem Göçmen, Banu Özek, Selin Beyhan
Ajans Prodüktörleri: Sevinç Öktem, Hikmet Helvacı
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.