Molped yeni marka yüzünü belirledi
Haberler - 15 Eylül 2020, Salı

"Kendine söz ver", "kendine inan ve yapabileceklerini gör" mesajını veren TBWA imzalı filmde, birbirlerine kayıtsız şartsız destek veren bir kız grubunun 'kız söz'lerine yer veriliyor. Kariyer hayatında, sosyal hayatta daha özgüvenli olmaya davet eden film, genç kızların birbirlerine destek vermelerinin ne kadar değerli olduğunun da çiziyor.
Kalıplara takılma mesajının verildiği filmde, sokak basketinde, motorsiklet üzerinde bu kez kadınlar yerini alıyor.
'Artık biz pedimize uymayacağız, günlük pedimiz bize uyacak'
Kampanya ile aynı zamanda kadınlara ve genç kızlara her türlü aktivite sırasında daha fazla konfor ve rahatlık sunan yenilenen inovatif günlük pedini tanıtan Molped, kadınlar "sadece verdikleri sözü düşünsün gerisini düşünmesin" diyor.
Molped'den Kız Sözü...
Molped Kampanya kapsamında, 100 günde 100 kıza koçluk desteği verecek. Koçluk programı ile kızların kendini daha iyi tanımasına, kendine güvenmesine, yeteneklerinin gelişmesine, yeni beceriler kazanmasına, yeni fırsatlar yaratmalarına yardımcı olacak. Başvurular, www.kizsozu.com adresinden yapılabilecek.

KÜNYE:
Reklamveren: Hayat Kimya
Reklamveren: Molped
Reklamveren ekibi: Gülhan Eğilmez, Esra Gerek, Selin Dekeli
Reklamveren Ülke Pazarlama Ekibi: İklim Burcu Sevindi, Gülşah Luş Tellioğlu, Kağan Artunç
Reklamveren Prodüktör:Balca Enşenol
Reklam Ajansı: TBWAIstanbul
CCO: İlkay Gürpınar
CD: Arkın Kahyaoğlu
Yaratıcı Ekip Lideri: Erdem Güler, Renan Erdener
Yaratıcı Ekip: Mert Güler, Ersel Hira
Genel Müdür Yardımcısı: Ela Bilgisel
Marka Ekibi: Yekta Elvin Öncel, Buse Böbür, Sena Gürtuğ
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Direktörü: Özgün Özkalay
Kıdemli Stratejik Planlamacı: Gizem Yalçın
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Cansev Erdemir
Yapım: Shortcut, Animasyon Cumhuriyeti
Yönetmen: Müfit Samık
Post-Prodüksiyon: Sinefekt
Müzik: Happy Jingles
Celebrity Menajerlik: Gaye Sökmen Agency
Kaan Öztamur
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.