reklam
reklam

Markalaşma Yolunda Özel Sektör Üniversite İşbirliği

Haberler - 15 Eylül 2011, Perşembe

Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü programları dahilinde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık yüksek lisans programı için Marka Yönetimi Derneği ile yapılan işbirliği neticesinde sektör çalışanlarına % 40 oranında burs imkanı sağlanacak.

Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü Y. Doç. Dr. Sefer Gümüş global pazarda daha rekabetçi markalar yaratabilmek için üniversite olarak sektör profesyonellerine kapılarını açtıklarını belirtti. Bu iş birliği sayesinde kurumsal iletişim, pazarlama, marka yönetimi departmanlarında görev alan öğretmen ve eğitici personellerden eğitimini yüksek lisans seviyesine taşımak isteyenler için bir fırsat yaratmaya çalıştıklarını ekledi. Marka Yönetimi Derneğine sağlanan imkanın 12 ay taksitli fiyatları 8.800 TL olan tezsiz yüksek lisans programının 5.280 TL olarak belirlendiğini 13.200 TL olan tezli yüksek lisans programının ise 9.020 TL olarak belirlendiğini açıkladı.

Marka Yönetimi Derneği Başkanı Uğur Ünal Beykent Üniversitesi gibi saygın bir kurumla iş birliği yapmanın iletişim sektörüne katkı sağlayacağı düşüncesinde olduklarını belirtti. Dernek olarak sektörel eğitim çalışmalarına ağırlık verdiklerini bu kapsamda halkla ilişkiler ve reklamcılık master programına katılmak isteyen iletişimcilerin kendileriyle irtibata geçmesinin yeterli olacağını www.markayonetimidernegi.org adresinden ayrıntılı bilgi alabileceklerini bildirdi. Son başvuru tarihinin 30 Eylül olduğunu bu dönem ALES sınavına giremeyenlerin özel öğrenci statüsüyle master programlarına başlayabileceklerine dikkat çekti.

Eda Duygu Karahan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.