Markalar fısıldıyor!

Haberler - 2 Mart 2016, Çarşamba

Pazarlama ve iletişim dünyasına yeni adım atanlar, başarılı markaların sırlarını Markalar Fısıldıyor platformu ile öğrenecek. E-eğitime farklı bir açıdan yaklaşarak, pazarlamada dijital vaka kütüphanesi kavramının öncüsü olanwww.markalarfisildiyor.com platformunda, günlük hayatta karşılaşılan ve yakından bilinen markaların sahip veya yöneticileri vaka yöntemiyle, pazarlamanın ana başlıklarını dijital ortamda anlatıyor.

Üniversite öğrencilerinin yanı sıra pazarlama ve iletişim dünyasında yeni çalışmaya başlayanların, iş hayatına dair bilgileri doğrudan iş dünyasının önemli isimlerinden öğrenmesini sağlamak vizyonuyla kurulan Markalar Fısıldıyor platformu (www.markalarfisildiyor.com) ücretsiz olarak erişime açıldı. İş dünyasında yaşanan vakaları akademik pazarlama bilgisi ile eşleştirerek öğrenim sürecini eğlenceli ve kolay hale getiren platformla, Türkiye'nin ilk dijital vaka kütüphanesi oluşturuluyor.
Markalar Fısıldıyor
Pazarlama konusunda akademisyen ve uygulamacı kimliğiyle bilinen Prof. Dr. Nükhet Vardar'ın inisiyatifi, medya dünyasının öncü isimlerinden Nuri Çolakoğlu ve danışmanlık firması PwC Türkiye'nin desteğiyle hayata geçirilen projede, kendi alanında lider markaların üst düzey yöneticileri ile yapılan 20 dakikalık video röportajlar yer alıyor. Her videonun sonunda Prof. Dr. Nükhet Vardar, o vakayı pazarlama kitabı başlıklarıyla eşleştirerek 10 dakikalık soru cevap bölümünde bir akademisyen gözüyle yorumluyor. Beş markanın pazarlama dersleriyle yayına başlayan Markalar Fısıldıyor platformunda yer alan vakalar şu şekilde;

Pazar Çeşitliliği - İpragaz Gn. Md. Selim Şiper
Değer Zinciri Yaratmak - Arzum Yn. Kr. Bşk. Murat Kolbaşı
Hedef Kitle ve Konumlandırma - CarrefourSA 2013-2015 Gn. Md. Mehmet Nane
Pazar Yaratmak ve Ürün Yaşam Eğrisi – Orkid P&G Markalar Dir. Dr. Onur Yaprak
Krizde İletişim - Mey İçki İcra Kr. Bşk. Galip Yorgancıoğlu

Öncelikli olarak işletme ve iletişim fakülteleri ile MBA programı öğrencilerinin yanı sıra konuya ilgi duyan ve iş yönetimi ve pazarlama konularında kendisini geliştirmek isteyen yönetici adayları ve markasının pazarlama gücünü artırmak isteyen genç girişimcilere ulaşmayı hedefleyen site, başarılı markaların pazarda yaptıkları örnek vakalarla güncellenmeye devam edecek.

Markalar Fısıldıyor Nasıl Doğdu?

Marka sahiplerinin anlattıklarını pazarlama dersi başlıkları içinde aktaran içeriklerle, ilgili herkesin pazarlamayı öğrenmesini kolay ve eğlenceli hale getiren Markalar Fısıldıyor, Nükhet Vardar'ın kurucusu olduğu El İzi İletişim Danışmanlık şirketinin bir projesi olarak Ağustos 2014'te hayat buldu. Vaka içeriklerinin yazılmasını ve projenin genel koordinasyonunu El İzi İletişim Danışmanlık ve Prof. Dr. Nükhet Vardar üstlenirken, vakaların prodüksiyonunu PwC Türkiye ile yine sektörün yakından tanıdığı Nuri Çolakoğlu'nun kurucusu olduğu New Media Company (NMC) şirketi gerçekleştirdi.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.