Leyleğin yerini koç boynuzu aldı

Haberler - 2 Ekim 2006, Pazartesi

Koçbank ve Yapı Kredi’nin birleşmesine ilişkin süreç, 2 Ekim 2006 tarihi itibariyle yasal olarak tamamlandı.

28 Eylül 2005’te yüzde 57.4 oranında Yapı Kredi hissesinin Koçbank’a devriyle başlayan süreçte, iki kurumun birleştirilmesine ilişkin Banka Yönetim Kurulları 20 Nisan 2006 tarihinde karar almıştı. Yürütülen hukuki süreç sonuncunda Koçbank’ın yüzde 80.27, Yapı Kredi’nin ise yüzde 19.73 sahipliği ile oluşan yeni Yapı Kredi, 3 milyar 143 milyon YTL ödenmiş sermayeye sahip. 30 Haziran 2006 tarihli bilançolara göre ise yeni Banka 45 milyar 680 milyon YTL aktif büyüklüğü ile sektörün 4. büyük özel bankası konumuna yükseldi.

Yeni kurumsal kimlik çalışmalarının da tamamlandığı Yapı Kredi’nin leylekli logosu artık koç boynuzu oldu. Yeni Yapı Kredi logosunun tasarımı Ivan Chermayeff'e ait. Dönüşümün new media işlerini Dreambox – Dreammedia yürüttü.

Koç Finansal Hizmetler CEO’su ve Yapı Kredi Genel Müdür’ü Kemal Kaya, düzenlenen basın toplantısında Koçbank ve Yapı Kredi’nin birleşmesi sonucunda ortaya çıkan yeni Yapı Kredi ile Türkiye ekonomisi ve bankacılık sektörü için yepyeni bir dönemin başladığını belirtti. Kaya, 28 Eylül 2005 tarihinden bu yana 16,000’i aşkın Grup çalışanının bir yandan müşterilerinin ihtiyaçlarını en yüksek kalitede hizmetle karşılamaya devam ederken, diğer taraftan da tekrarı kolay kolay yaşanmayacak olan birleşme projesini başarıyla yürüttüklerini belirtti.

Bu kadar büyük bir insan kaynağı ve altyapı birleşmesinin bir başarı hikayesi olduğunu söyleyen Kaya, “Bu sürecinin en çarpıcı yanı, banka olarak rekabetteki pozisyonumuzu da koruyabilmemiz oldu. Böylesine emek gerektiren bir süreçte tüm çalışanlarımızın hem birleşme çalışmalarını, hem de sektördeki rekabeti büyük bir özveri ve başarıyla yürüttüğünü görmek ise ileriye dönük planlarımız için bizi son derece cesaretlendirdi.” dedi.

 

Mehmet Bozalp

Yorumlar

derya uzcan   3 Ekim 2006, Salı

Kurumsal Bir firmanın halkla ilişkiler departmanı neler yapar ?
Reklam ve sponsorluk çalışmalarını yürütür,
PR şirketi ve Reklam ajansı ile olan çalışmaları takip eder,
Kurum içi toplantı organizasyonlarını A´dan Z´ye yürütür,
Firmanın katılacağı fuar ve organizayonlarda yer alarak,kurumu en iyi temsil edecek şekilde bulunmak.
Kurumsal kimlik çalışmalarını yürütür,
Kurumun sponsorluk yada sosyal sorumluluk projelerini oluşturur, destek olur.
Basın toplantıları ve bültenleri düzenler,
Reklam amaçlı kullanılan basılı metaryalleri hazırlar.
Basında yer almayı ve röportajları ayarlar.
Ana başlıklarla Kurumsal İletişim bunları yapar...

emre yıldızhan   24 Ocak 2008, Perşembe

bende halkla ilişkılerde calısıorum ve ne yapıcamı bılmıorum neler yapmalıyım bu konuda ne gıbı yararım dokunabılır iş yerın e
şimdide n tesekkur ederım

huriye yanılmaz   14 Mayıs 2008, Çarşamba

merhaba kuru meyve ihracatı yapan bir firmayız halkla ilişkiler depertmanı kurmak istiyoruz bu birimin nasıl oluşturulduğu neler yaptığıyla ilgili elinizde veri varsa yardımcı olabilirsiniz

AYEGÜL   22 Mayıs 2008, Perşembe

merhana ben diksiyon ve müşteri memnuniyeti için bili almak istiyorum yani nasıl iyi bi müşteri memnuniyeti sağlıyabilirim?diksiyonun bunda önemi cokmudur?

mertcan   16 Kasım 2008, Pazar

merhaba ben mertcan çep anadolu iletişim meslek lisesi 10. sınıf halkla ilişkiler öğrencisiyim.Fakat bize okulda bir halkla ilişkiler sektöründe neler yapıldığı iş ortamını nasıl olduğuna dayir hiç bir bilgi vermiyorlar bende sizlerden yardım istiyorum lütfen bana bunları anlatırmısınız bu bilgiler bir çok kişinin işine yarıyacak okulda halkla ilişkiler öğrencilerine bunları göstereceğim ve onlarda ilerde çalışacakları iş oratmı ile ilgili daha çok bilgi sagibi olacaklar rica ediyorum bana cevap verin

julyen   17 Kasım 2008, Pazartesi

mrblar.. aslında benim yorumdan çok sorum olucak aslında..hocamız bi halkla ilişkiler danışmanından röportaj yapmamızı istede bense nasıl yapıcagımı neler sormam gerektiğini bilmiorum yardımcı olursanız çok sevinirim..iyi çalışmalar..

hayti   11 Aralık 2008, Perşembe

merhaba ben mertcan çep anadolu iletişim meslek lisesi 10. sınıf halkla ilişkiler öğrencisiyim.Fakat bize okulda bir halkla ilişkiler sektöründe neler yapıldığı iş ortamını nasıl olduğuna dayir hiç bir bilgi vermiyorlar bende sizlerden yardım istiyorum lütfen bana bunları anlatırmısınız bu bilgiler bir çok kişinin işine yarıyacak okulda halkla ilişkiler öğrencilerine bunları göstereceğim ve onlarda ilerde çalışacakları iş oratmı ile ilgili daha çok bilgi sagibi olacaklar rica ediyorum bana cevap verin
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.