LG Türkiye kreatif ajansını belirledi

Haberler - 9 Mayıs 2019, Perşembe

3546846541LG Türkiye, kreatif çalışmalarını iki yıldan bu yana olduğu gibi Gliese İstanbul'la yürütme kararı aldı. LG, bugüne kadar Gliese İstanbul ile birlikte tüketicilere dokunan yaratıcı çalışmalara imza atmıştı. Özellikle, Gliese İstanbul'un LG için gerçekleştirdiği çalışmalarla "The One Awards" kapsamında aldığı ödül, bu çalışmaları taçlandırmıştı. Gliese İstanbul, yeni dönemde de, LG'nin kurum kültürüne uygun içerikler üretmenin yanı sıra, sosyal ve dijital medyadaki değişime ayak uyduracak çerçevede kreatif işler tasarlamaya devam edecek.

Kreatif ajans seçimi ile ilgili bilgi veren LG Türkiye Marka Pazarlama Müdürü Erkan Terzi "LG Electronics olarak birlikte yol aldığımız ajans ve gerçekleştirdiğimiz işbirlikleriyle amacımız daima en kaliteli ve en yaratıcı çalışmaları ortaya çıkartabilmek. Ürün kategorilerimizle ilgili tüm görsel çalışmaların hazırlanması için Gliese İstanbul'la 2 yıldır süren işbirliğimizi devam ettirme kararı aldık. Gliese İstanbul'un bu alandaki deneyim ve yeteneklerine güveniyor, bu yıl LG'de başlayan yeni pazarlama dönemi ile, hep birlikte önemli başarılara imza atacağımıza inanıyoruz" dedi.

Gliese İstanbul Ajans Başkanı Ersin Aktaş ise şöyle dedi;"TV, Ses Sistemleri, Mobil İletişim, Beyaz Eşya, Klima ve IT ürünleriyle tüketicilerinin kalbini kazanmayı başaran bir dünya markasına 2 yıldır en etkin iletişim hizmetini sunmak ve bu süreçte itibarını en çok yükselten teknoloji markası ödülünü kazanmak ajansımız adına mutluluk verici. Ürettiği tüm ürünlerle dünyada ses getirmeyi başarmış LG gibi dev bir teknoloji markasıyla 3. kez el sıkıştık. Bu başarılı yol arkadaşlığının uzun yıllar devam edeceğine inanıyorum."
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.