reklam
reklam
reklam
reklam

Karnaval İletişim'e yeni marka!

Haberler - 24 Mart 2017, Cuma

piliçTürkiye’nin en büyük 100 sanayi kuruluşu arasında yer alan piliç sektörünün güçlü markası Erpiliç, stratejik iletişim çalışmalarını Karnaval İletişim ile birlikte yürütecek.

 ‘Yerli sermaye yerli büyüme’ yaklaşımı ile Bolca Hindi markasını satın alarak hindi eti pazarında da söz sahibi olmaya hazırlanan Erpiliç, iletişim faaliyetlerini çözüm ortağı Karnaval İletişim yönetiminde hızlandıracak. Yeni işbirliği kapsamında ajans, Erpiliç’e medya ilişkileri, içerik yönetimi, pazarlama iletişimi, proje yönetimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.

Karnaval İletişim güçlü markalarla büyüyor

Stratejik iletişim danışmanlığı alanında hizmet veren Karnaval İletişim, 2014 yılından bu yana kendi sektöründe lider markalarla başarılı çalışmalara imza atıyor. Marka imajına katkı sağlayan doğru projeleri, güçlü medya iletişimi stratejileri ve interaktif etkinlik planlamaları ile markayı tüketici ile birçok farklı platformda bir araya getiren ajans, çözüm ortaklarına ölçülebilir sonuçlar sağlıyor. Ajansın müşteri portföyünde mobilyadan, ev tekstiline, otomasyondan, inşaata, motosikletten finans, gıda ve ankastreye kadar farklı sektörlerden Erpiliç, Yamaha Motor, Newjoy, Silverline Ankastre, Hager Group, Berker, Cottonbox, Balance Güneşli, Addo Furniture gibi güçlü markalar bulunuyor. 

Meltem Okatan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.