reklam
reklam
reklam
reklam

Kahve Dünyası dijital ajansını seçti...

Haberler - 13 Mart 2017, Pazartesi

kahvePerakende sektörünün önde gelen markalarına, başta online satış platformu olmak üzere dijital mağazacılık çözümleri sunan ve 13. yılını kutlayan Positive A Digital Approach, müşteri portföyünü genişletmeyi sürdürüyor. Kahveden çikolataya, unlu mamülden dondurmaya 1.000’i aşkın ürün çeşidi ile hizmet veren Kahve Dünyası, dijital dönüşüm yolculuğunda kendisine rehberlik etmesi için Positive’i tercih etti.

Positive A Digital Approach; 2005 yılında çoklu platform, strateji, tasarım ve geliştirme ajansı olarak kuruldu. Öncelikli olarak perakende sektörü için, e-ticaret ve omni-commerce platform geliştirme, UX & UI tasarım, strateji, servis tasarımı hizmetleri veriyor. B2C / B2B platformlar, mobil uygulamalar, mağaza içi satış platformları, click&collect, self-checkout ve predictive marketing konularında Omni-Kanal odaklı çözümler sunuyor.
 
Aralarında Web Awards, Altın Örümcek'in de yer aldığı yurtiçi ve yurt dışında 50'nin üzerinde ödülü olan Positive, İstanbul ve Ankara'da konusunda uzman ekibi ile Koçtaş, Toyzz Shop, Pronet, Boyner, Isuzu, Anadolu Sağlık Merkezi ve İnci Deri gibi pek çok markaya hizmet veriyor. Özellikle geliştirdiği yenilikçi projeler ile perakendenin dijital dönüşümünde önderlik etmeyi hedefliyor. 

Meltem Okatan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.