KURUMSAL MESAJ HİZMETLERİ

Platform Söyleşileri - 10 Eylül 2008, Çarşamba
İletişim teknolojileri, firmaların hedef kitlelerine ulaşmalarında son derece önemli Buğra Gürdalbir yer tutuyor. Banka ekstre bilgilerimiz, mağaza indirim günleri ya da çocuğumuzun aşı tarihleri gibi bilgilerden, telefonumuza gelen bir mesajla haberdar olabiliyoruz. Kurumsal Mesaj Hizmetleri konusunda, CPG Operatör ve İş Ortakları Satış Müdürü Buğra Gürdal'dan bilgi aldık.

CPG Hakkında bilgi alabilir miyiz?

CPG Bilgi ve Telekomünikasyon İletişim Sistemleri Mart 2000’de İstanbul Genel Merkez, Ankara irtibat bürosu olmak üzere, şirketlere katma değerli bütünleşik ses ve veri iletişimi çözümleri sunmak, sektörde söz sahibi olmak adına yola çıkmıştır. Sadece yurt içi satışlarla kalmamış, başta İran olmak üzere Cezayir, Türkmenistan gibi ülkelerde de iş geliştirmiş, bugün Cezayir’de 16 çalışanı olan ve sermayesinin tamamı CPG’ye ait bir şirket kurmuştur.
Ocak 2008’de alınan kararlar doğrultusunda yeniden yapılandırma ile eleman alımına giden firmamız bugün Ankara ve İstanbul ofislerinde toplam 44 çalışanı ile önümüzdeki günlerde başarılara imza koyacağına inandığı ekibi ile büyük bir sinerji yakalamıştır."

Message Master Nedir? Bize kampanyanızdan bahseder misiniz?

CPG tarafından müşterilere sunulan toplu SMS gönderim hizmetidir.
Kampanyamızı, bu hizmetten yararlanmak isteyen tüm müşterilerimizi kapsayacak şekilde hazırladık, her sektörde hizmet veren ve her büyüklükteki firmaya hitap etmektedir. Toplu SMS hizmetimiz Message Master'dan yararlanmaya başlayan firmalara, kampanya şartları esas alınarak, Ericsson FCT cihazı ve Ericsson Dialog masaüstü telefon veriyoruz.

Bu hizmetin bize sağladığı yararlar nelerdir? Son yıllarda toplu SMS hizmetinin yaygınlaşmasının nedenleri nelerdir?

Toplu mesaj gönderimi son yıllarda gerçekten çok revaçta. Günümüzde her sektörde hizmet veren büyüklü küçüklü birçok firma bu hizmetten değişik yöntemler kullanarak yararlanmaktadır. Bunun en önemli nedenleri pratik olarak, kısa zamanda ve düşük maliyetle, diğer tanıtım yöntemleri ile ulaşılamayan müşterilere ulaşabilme imkanını sağlamasının yanı sıra,mevcut olan olan müşterilerle iletişim imkanını devam ettirerek, müşteri memnuniyetinin devam etmesine katkıda bulunmasıdır.

Bu hizmet hangi amaçlarla kullanılabilir?

Günümüzdeki rekabet ortamında her sektörde faalliyet gösteren (lojistik, gıda, tekstil, sigortacılık, bankacılık vs.) tüm firmalar, hizmeti hem satış hem de satış sonrası müşteri memnuniyeti için kullanmanın yanı sıra, kullanım amaçları kendi tercihine göre de değişiklik göstermektedir.
Bunun dışında bazı firmalar sadece müşterilerine yönelik olarak değil, çalışanları ve bayileri ile iletişim için de bu hizmetten yararlanmaktadır.
Doğum günü kutlamaları, davetler gibi kişisel amaçlar için kullanıldığı gibi, özellikle bilgilendirme amaçlı da kullanılmaktadır.
Mesela ilaç sektöründe faaliyet gösteren büyük müşterilerimizden biri, tüm Türkiye’deki depoları ve satış temsilcileri olan bağlantılarında, yine giyim sektöründe hizmet veren bir müşterimiz kampanyalarını ve indirim bilgilerini müşterileri ile paylaşmada, akaryakıt sektöründe hizmet veren bir müşterimiz ise tüm bayilerine yaptıkları bilgilendirmelerde bizim toplu SMS hizmetimiz Message Master’dan yararlanmaktadır.

CPG’nin farkı nedir?

Turkcell, toplu SMS gönderim hizmetini başlattığında anlaşmalı ilk iş ortaklarından biri CPG idi.
Hizmetin teknik altyapısı oldukça performanslı olmakla birlikte, güncellenmeye olanak kılan esnek bir yapı içerisinde tasarlanmıştır. Ayrıca CPG olarak, Türkiye’ de bulk SMS gönderimi yapılabilinen tek firma olmak ayrıcalığına sahibiz.
Ücretlendirme ve satış sonrası hizmetlerde müşterilerimize sağladığımız kolaylıklar, düznlediğimiz ve ilerleyen dönemlerde devam ettirmeyi planladığımız kampanyalarla sektörde iddialı olduğumuzu söyleyebilirim.

Hizmetten yararlanabilmek için neler yapılması gerekiyor? Firmalar size başvuruda bulunduktan sonra ne kadar zaman içerisinde hizmetten yararlanabilir?

Bu hizmetten yararlanmak isteyen firmaların bizi aramaları yeterli olacaktır. Zaten ilgili arkadaşlar kendilerini her konuda bilgilendirecekler ve en geç 1 gün içinde hizmetten yararlanmaya başlayacaklardır.

Hizmetten yararlanmak için herhangi bir altyapı gereksinimi sözkonusu oluyor mu?
CPG toplu SMS hizmeti Message Master üç değişik şekilde müşterileri tarafından kullanılmaktadır. Bunlar sırası ile Web SMS, Bulk SMS ve HTTP API dir. Bu yöntemlerin hiçbirinde bir altyapı gereksinimi sözkonusu değildir.
Özellikle Bulk SMS diye adlandırdığımız yöntem, bu sektörde hizmet veren hiçbir firma tarafından uygulanmamaktadır.

Message Master'a yönelik kampanyalarınız sürecek mi?

MessageMaster müşteri ilişkilerinin önemli iletişim araçlarından biri, bu hizmeti sunan bizler de müşterilerimize yönelik bilgilendirme çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Kampanya kapsamında oluşturduğumuz HoReCa ekibimiz, İstanbul, İzmir ve Ankara genelinde müşteri ziyaretlerinde bulunarak hizmet hakkında bilgilendirme çalışmaları gerçekleştirecek.

Teşekkür ederiz...

4854 kez okunmuş

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.