reklam
reklam
reklam
reklam

İletişim trendleri mercek altında!

Haberler - 28 Şubat 2017, Salı

ecmAvrupa Halkla İlişkiler Eğitimi ve Araştırma Birliği (EUPRERA) yıllık olarak düzenlediği European Communication Monitor araştırması, bu yıl, stratejik iletişimin bugünkü durumu ve geleceği üzerine gerçekleştirecek. EUPRERA, Avrupa çapında yapılacak ankete cevap vermesi için tüm iletişim profesyonellerini www.communicationmonitor.eu adresine davet ediyor. İletişimciler, anketi Mart ayı sonuna kadar doldurabilecek. Ankete cevap veren her katılımcı, 5 adet Fujifilm Instax Mini 8 Instant Film Kamerası kura çekimine de katılma hakkı elde edecek.

Bu yıl 11.’si düzenlenen European Communication Monitor araştırmasında (ECM 2017), Social Bot’ların önemine ek olarak hipermodernitenin tüm olası sonuçlarıyla birlikte sunduğu fırsatlar ve zorluklar gibi günümüzün çok tartışılan konuları sorgulanıyor. Ayrıca, iletişimde görselliğe doğru dönüşüm, kalite yönetimi ve benchmarking uygulamaları da ECM 2017’nin odak noktasında yer alıyor. Araştırma kapsamında, Avrupa genelindeki mükemmel iletişim departmanlarının ortak ve farklı özellikleri de belirlenecek. Ülkeler arası karşılaştırmalar ve farklı tipte kuruluşları (özel ve anonim şirketler, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, kamu kuruluşları, ajanslar vb.) karşılaştıran benchmark uygulamaları, araştırma sonuçlarını, bu alanda çalışan herkesi için anlamlı hale getirecek.

Bugüne kadar 40 ülkeden 21.000’den fazla profesyonelin cevapladığı European Communication Monitor, dünya çapında iletişim yönetimi ve halkla ilişkiler alanında en geniş kapsamlı ampirik araştırma olma özelliğini taşıyor. Araştırma, bilimsel amaçlarla yapılıyor ve cevap veren katılımcıların isimleri gizli tutuluyor. ECM 2017’nin sonuçları, Haziran ayının sonunda Brüksel’de düzenlenecek Avrupa İletişim Zirvesi’nde sunulacak ve daha sonra dünyanın çeşitli ülkelerinde düzenlenecek konferanslarda da sunulmaya devam edilecek.

European Communication Monitor araştırması, EUPRERA ve Avrupa İletişim Direktörleri Birliği liderliğinde ve iletişim araştırmaları alanındaki önemli global markalardan biri olan Prime Research’ün desteğiyle düzenleniyor. Araştırma, önde gelen üniversitelerden katılan öğretim üyeleri tarafından gerçekleştiriliyor.
 
Bilgi İçin:
Prof. Dr. Ayla Okay (İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi) 
aylaokay@istanbul.edu.tr

Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu (İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi)
Fatih.ozkoyuncu@istanbul.edu.tr

Meltem Okatan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.