ING Türkiye'nin reklam konkuru sonuçlandı

Haberler - 31 Ocak 2020, Cuma

6457658Müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle faaliyet gösteren ING Türkiye’nin yeni reklam ajansı konkuru sonuçlandı. ING Türkiye, yaklaşık üç ay süren konkur sürecinin ardından tüm reklam çalışmaları için Tribal Worldwide İstanbul ile el sıkıştı.

ING Türkiye, yapılan anlaşma kapsamında geleneksel, dijital ve sosyal medya reklamlarının tamamını tek bir ajans çatısı altında topladı. ING Türkiye ile Tribal Worldwide İstanbul arasındaki anlaşma 1 Ocak 2020 tarihi itibarıyla başladı. Ajans, yeni markasına sosyal medyadan paylaştığı bir video ile “hoş geldin” dedi.

Dünyanın en büyük ajans networklerinden Omnicom Group’a bağlı olan Tribal Worldwide İstanbul 2010 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Geleneksel, dijital ve sosyal medya reklamcılığını Türkiye’de tek bir çatı altında toplayan ilk ajanslardan olan Tribal Worldwide İstanbul bu yıl 10. yılını kutluyor. Yaratıcı yarışmalardaki performansıyla da dikkat çeken Tribal Worldwide İstanbul Felis Ödülleri’nde son 6 yılda 4 kez “Yılın Yeni Nesil Ajansı” seçildi.
 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.