Goodyear'a Halkla İlişkiler Çalışmaları Ödülü!

Haberler - 27 Nisan 2016, Çarşamba

Goodyear’’ın Trafikte Gençlik Hareketi projesi Bursa Halkla İlişkiler Derneği tarafından “HİÇ” (Halkla İlişkiler Çalışmaları) ödüllerine layık görüldü.

Goodyear’ın; Miliî Eğitim Bakanlığı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, TÜVTÜRK Araç Muayene İstasyonları işbirliği ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirilen “Trafikte Gençlik Hareketi” projesi, Bursa Halkla İlişkiler Derneği tarafından ”HİÇ” ödülüne layık görüldü.
 Goodyear Kurumsal İletişim Müdürü Lerzan Moral
Bu yıl dördüncüsü düzenlenen ve ulusal ölçekte gerçekleştirilen Halkla İlişkiler Çalışmaları ödüllerinde; lise son sınıfta bulunan ve ehliyet almak üzere olan gençlerde trafik güvenliği konusunda farkındalığı ve bireysel sorumluluğu geliştirmeyi amaçlayan Trafikte Gençlik Hareketi, kurumsal sosyal sorumluluk alanında en iyi proje seçildi.
21 Nisan Perşembe günü Bursa’da gerçekleşen ödül töreninde, ödülü Goodyear Kurumsal İletişimMüdürü Lerzan Moral, Halklailiskiler.com.TR Genel Yayın Yönetmeni Şahnur Karaağaç’ın elinden aldı.Trafikte Sorumluluk Hareketi kapsamında 4 yıldır sürdürdükleri projenin, alınan bu önemli  ödülle taçlandığını ifade eden Moral;“ Özellikle lise döneminde bulunan ve ehliyet almak üzere olan gençlerimizde trafik güvenliği konusunda farkındalığı ve bireysel sorumluluğu geliştirmeyi amaçlayan projemiz, aynı zamanda gençlerin trafik güvenliğini gönüllü kampanyalar düzenleyerek yaşayarak öğrenmelerini sağlıyor. Bursa Halkla İlişkiler Derneği’ne böylesi güzel bir yarışmayı hayata geçirdiği ve bu ödüle bize layık gördüğü için teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Goodyear’ın “Trafikte Gençlik Hareketi” Projesi 4 Yaşında
 
Goodyear’ın Trafikte Gençlik Hareketi projesi Milli Eğitim Bakanlığı, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, TÜVTÜRK Araç Muayene İstasyonları arasında imzalanan iş birliği protokolüyle 2012 yılından bu yana uygulanıyor.
 
Projeyle, lise öğrencileri, öğretmenler, veliler ve servis şoförlerinde trafik güvenliği ve bireysel sorumluluklar konusunda farkındalığın artırılması amaçlanıyor. Ayrıca proje kapsamında düzelenen Trafikte Genç Fikirler isimli ödüllü yarışma ile de ortaöğretim öğrencilerinin trafik güvenliği konusunda bir iletişim kampanyası geliştirip, uygulamaları sağlanıyor. Böylece öğrencilerin öğrendiklerini uygulamaya geçirmesi ve trafik güvenliği konusunun gündemde kalması mümkün oluyor.
 
Goodyear’ın “Trafikte Gençlik Hareketi” projesiyle; 4 yılda 122 bin kişiye eğitim verilirken, gönüllülük, iletişim ve saha uygulamalarıyla da 1.1 milyon kişiye ve toplamda 1.2 milyon kişiye doğrudan erişim sağlanmıştır.


Trafikte Gençlik Hareketi
 
Trafikte Gençlik HareketiUlaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü, Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, TÜVTÜRK Araç Muayene İstasyonları ve Goodyear Lastikleri T.A.Ş. arasında imzalanan iş birliği protokolü ile hayata geçirilen Trafikte Gençlik Hareketi projesi, Trafikte Sorumluluk Hareketi kapsamında yürütülüyor. Proje, 2012 yılında hayata geçirildi. Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Goodyear, hayata geçirdiği “Trafikte Gençlik Hareketi” projesiyle  öğretmenleri, öğrencileri, veliler ve okul servis sürücülerini trafik güvenliği konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.
 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.