Gelişen Dünya Değişen Medya Zirvesi

Haberler - 17 Aralık 2012, Pazartesi

Galatasaray Üniversitesi, iletişim KulübüGelişen Dünya, Değişen Medya’da Şirketlerin Sosyal Medya’ya Adaptasyonu Galatasaray Üniversitesi, iletişim Kulübü’nde Ele Alınıyor.

Galatasaray Üniversitesi İletişim Kulübü tarafından ikincisi düzenlenecek olan “Gelişen Dünya, Değişen Medya” etkinliği,  23 Aralık 2012 Pazar günü saat 10.00’da Galatasaray Üniversitesi Ortaköy Kampüsü Aydın Doğan Oditoryumunda gerçekleştirilecektir. Gün içinde dokuz oturumun düzenleneceği zirvede, günümüz dünyasının yeni bir olgusu olan sosyal medyanın yaşamın geneline yayılması ve etki unsurları ele alınacak. Etkinliğe katılanlara katılım belgesi verilecektir.

1 Sosyal Medya Ajansı Kurucu-Genel Müdürü ve ilk Türk yapımı global sosyal ağ olan Oblogi Kurucusu Levent Cem Aydan, dijital girişimcilik ile ilgili tecrübelerini ve yeni trendleri katılımcılar ile paylaşacak. Çalışma alanları, kurum içi iletişim, sağlıkta kişilerarası iletişim ve sağlık iletişiminde sosyal medya kullanımı olan Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Kişilerarası İletişim Anabilim Dalı Başkanı Elgiz Yılmaz, sağlık sektöründe dijital kanal kullanımının önemi ve gerekliliği hakkında katılımcılar ile bilgilerini paylaşacak.

Uluslararası alanın özellikle halkla ilişkiler ve reklam sektörünün önem verdiği Golden World Awards’ın “En İyi Sosyal Medya İletişimi” kategorisinde Büyük Ödül’ü kazanan VodafoneFreeZone uygulaması ise yine zirve kapsamında ele alınacak konular arasında yer alıyor. Başarının mimarları Vodafone TürkiyeYetenek Geliştirme Direktörü Bülent Bayram ve Vodafone Türkiye Yeni Segmentler Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, Y kuşağına yönelik pazarlama stratejilerinden bahsedecekler.

Yeni medya kavramıyla hayatımıza giren sosyal medyanın iş sektörüne etkilerini, marka-sosyal medya ilişkisini ve markaların sosyal medya stratejilerini ele alacak olan Zirvede; hem sektör profesyonelleri hem de akademisyenler bir araya gelecek.

Gelişen Dünya, Değişen Medya etkinliği, geçen yıl, Mart ayı içerisinde sekiz farklı konu başlığı altında konferans serisi olarak gerçekleştirildi. “Haber İçeriği ve Sosyal Medya”, “Sosyal Medyada İletişim Stratejileri ve Marka Yönetimi” ve “Sosyal Medya Odaklı Bir Şirket Olmak” konu başlıklarının ele alındığı seride NTVMSNBC Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Yeşiltepe, Google Türkiye, Ortadoğu ve Kuzey Afrika sorumlusu Mustafa İçil ve on8 TV’nin Genel Yayın Yönetmeni Okan Bayülgen isimleri öne çıktı.  Konferans serisinin ikinci ayağında, her bireyin birer haber mecrası olduğunu, günümüzde konvansiyonel medyanın gücünü yavaş yavaş yitirdiğini ve tüm haberlerin sosyal medya üzerinden dakikalar içerisinde milyonlarca insana ulaşabildiğini belirten NTVMNBC Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Yeşiltepe; “Sosyal mecralarda çıkan her habere itimat edilmemeli ve sosyal mecraların yalan haberler aracılığıyla birer propaganda aracına dönüşebileceği gerçeğini de göz ardı etmemeliyiz” dedi. Konferans serisinin beşinci ayağında ise Google’ın Türkiye, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’dan sorumlu Bölge Pazarlama Müdürü Mustafa İçil,gelişen teknolojinin hayatın içerisine nasıl yerleştirildiğini şu sözlerle özetledi: “1980’lerde konser esnasında anı yakalamak adına çakmak yakılır ve sallanırdı. 2000’lere geldiğimizde çakmak ateşinin yerini cep telefonu ışığı aldı. Şimdilerde ise konser anında, sosyal medyada görüntü ve resim paylaşmak anı yaşamak oluyor.”

Galatasaray Üniversitesi İletişim Kulübü
PR/ Umur Ayaz
İletisim@gsuilk.com

Etkinlik Sayfası

facebook.com/gsuilk

twitter.com/GSUilk 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.