Geleneksel Halkla İlişkilerden Dijitale...

Haberler - 8 Ocak 2013, Salı

fırsatlar dijitaldeMarmara Üniversite Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünden 2012 yılında mezun olan Bilal KÖK, mesleğini dijital alana taşıyarak yorumla.com adında bir girişime imza attı. 
 
Öğrencilik yıllarında derse konuk olarak gelen bir halkla ilişkiler uzmanının "fırsatlar dijitalde" cümlesiyle filizlenen fikri, bugün yorumla.com olarak karşımıza çıktı.

Yorumla.com, markalar hakkında şikayet ve memnuniyetlerin belirtildiği, markalara puanlar vererek değerlendirmelerin yapıldığı bir deneyim platformu. 
Şimdiden yüzlerce marka hakkında yorum ve puan toplayan yorumla.com, markalar, ürün ve hizmetler hakkında tüketici deneyimlerini toplayarak kullanıcıların satın alma öncesinde karar vermelerine yardımcı olurken diğer yandan da markaların müşterilerine ulaşmasını sağlıyor. Sitede bulunan yorumlar, tüketicilerin ne düşündüğünü gösterirken, puanlar da markaların değerini ortaya koyuyor. 
 
Boğaziçi Üniversitesi girişimcilik projesi BuHayalet tarafından desteklenen Yorumla.com için gelen yorumlara bakılarak ilerleyen dönemlerde marka ve tüketiciler için önemli bir bilgi platformu olacağa benziyor. 
 
Genç girişimci Bilal Kök iletişim fakültesi öğrencilerine dijital alanda iş gücü açığının bir hayli yüksek olduğunu ve öğrencilerin bu alanda kendilerine ders ve staj seçmelerini tavsiye ediyor.
 
www.yorumla.com
www.facebook.com/yorumlacom
www.buhayalet.com
 
Mehmet Döner

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.