reklam
reklam

Dijital Çağda Kurumsal İtibar Nasıl Korunur?

Haberler - 6 Aralık 2016, Salı

İtibarBoğaziçi Üniversitesi, şirketlerin ve kurumların dijital çağda itibarlarını korumak ve rekabette nasıl öne çıkacaklarını tartışmak amacıyla farklı sektörlerden profesyonelleri Boğaziçi Üniversitesi Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi Zirvesi'nde 9 Aralık 2016, Perşembe günü bir araya getiriyor.

''Kurumsal itibar yönetimi'' konusunda bir içgörü ve bakış açısı kazandırmak amacıyla düzenlenen zirvenin açılış konuşmalarını Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker, Kurumsal Yönetim Merkezi Başkanı Prof. Dr. Vedat Akgiray ve Kurumsal İlişkiler Enstitüsü Başkanı Atilla Demir Yerlikaya yapacak.

Kurumsal İtibarın Temelleri ve Liderin Rolü, Türkiye'de İtibarın Kaynağı Nedir?, CEO'nun Kurumsal İlişkiler Ajandasında Ne Var?, Kurumsal İlişkiler Profesyonelleri! Kurallar Degişti! Yeniden Okula!, Gelişmekte Olan Ülkelerde İtibar Yönetimi ve Kurumsal İtibar Yönetimi Uzmanlığının Üst Yönetimdeki Rolü başlıklı panelde şirketlerin en önemli soyut varlıklarından olan "Kurumsal itibar" kavramı her açıdan ele alınacak.

Alanında uzman birçok konuşmacının katılacağı zirveye dünyaca ünlü liderlerin danışmanı Tom Oliver, Konda Araştırma Danışmalık Genel Müdürü Bekir Ağırdır, EnvOping kitabının yazarı Fady Rahme, Boyner Holding Genel Müdür Yardımcısı İdil Türkmenoğlu, Metro Group Türkiye Temsilcisi Kaan Ünver, Eczacıbaşı CEO Danışmanı Devrim Çubukçu gibi isimler konuşmacı olarak yer alacak.

Zirve, 9 Aralık 2016, Perşembe günü Albert Long Hall'de düzenlenecek.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.