Coca-Cola'dan karantina sonrası ilk reklam kampanyası

Haberler - 6 Ağustos 2020, Perşembe

88663678Tüm dünyada yaşanan Kovid-19 salgını nedeniyle, Nisan ayından itibaren, Türkiye dahil, tüm dünyada pazarlama iletişim faaliyelerine bir süre ara vererek, kaynaklarını toplumsal ihtiyaçlar ve pandemiden etkilenen yeme-içme sektörünün desteklenmesine aktaran Coca-Cola, Ağustos ayı itibariyle yeni pazarlama iletişimi kampanyasını başlattı. "Aç Kendini Hayata" sloganıyla tüketiciye seslenen Coca-Cola, Türkiye'de de yıl boyunca bir çok mecrada kampanya iletişimini sürdürecek.

Pandeminin hayatımızda yarattığı değişikliklerle birlikte ortaya çıkan yeni değerleri keşfetmemizi, farkına varmamızı destekleyen kampanya, ödüllü sanatçı George The Poet tarafından Coca-Cola için özel olarak kaleme alınan manifestoyu temel alıyor. Değişim ve elimizdeki değerleri takdir etme üzerine yazılmış olan bu etkileyici manifesto, bizleri "değişime açık olmaya", her şeye yeni bir açıdan bakmayı bu "yeni normalde" yeni fırsatları keşfetmeyi anlatıyor.

Coca-Cola'nın Global kampanyası "Aç Kendini Hayata" hakkında Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya İş Birimi Pazarlama Direktörü Elif Kaypak şunları söyledi: "'Aç Kendini Hayata' kampanyası normale 'geri' dönmek zorunda olmadığımız inancı üzerine kurulu olan bir kampanya. Normale geri dönmek yerine, değişime açık olmaya, sahip olduğumuz değerlere yeni bir açıdan bakarak, hayatımızı nasıl daha iyi bir hale getirebiliriz düşüncesini vurguluyor. Kampanya, aynı zamanda, kapılarını müşterilerine yeniden açan kafe ve restoranlardan oluşan yeme-içme sektörüne tanıtım desteği başta olmak üzere, bu zor dönemde, sektöre destek olmayı da kapsıyor".

Türkiye'de reklam filmiyle lanse edilen "Aç Kendini Hayata" kampanyası, aynı zamanda outdoor ve dijital mecralarda da yer alacak. Yıl boyunca devam edecek ve insanlara, kendilerini hayata açmayı nasıl başardıklarını paylaşmaları konusunda ilham veren kampanya ile birlikte, aynı zamanda müşterilerine kapılarını yeniden açan kafe ve restoranların desteklenmesine de odaklanılacak.

7627728

"Aç Kendini Hayata" kampanyasının reklam filmi linki: https://www.youtube.com/watch?v=Z6n4daEVztA&feature=youtu.be

Künye:

Reklam Ajansı: 72andSunny Amsterdam

Baş Kreatif Direktör: Carlo Cavallone
Baş Kreatif Direktör Yardımcısı: Laura Visco
Kreatif Direktör: Emiliano Trierveiler
Tasarımcı: Renee Lam, Masaya Kochi
Yazar: Constanze Bilogan
Strateji Müdürü: Sarah Sutton
Strateji Direktörü: Armando Potter
İletişim Stratejisti: Charlotte Rubesa
Grup Marka Direktörü: Rob Conibear
Marka Direktörü: Angelina Joy
Marka Müdürü: Marie Henaff
Marka Koordinatörü: Mauro Sala
Baş Film Yapımcısı: Jennifer Cursio
Kıdemli Film Yapımcısı: Eline Bakker
Kıdemli Yapımcı: Nili Zadok
Ticari İşler Direktörü: Selam Kehishen

Film Prodüksiyonu Yapım Şirketi : New-Land London

Yönetmen: Gustav Johansson, Indra Herö Wide, Marcus Ibanez
Fotoğraf Yönetmeni: Martin Rudh, Steve Annis, Jamie Ramsay
Yapımcı: Trine Pillay, Mia Tidlund
Yapım Müdürü: Christabelle Stone
Kurgu Şirketi: Cabin Editing Company
Editör: Sam Ostrove/ Emma Backman
Audio Post: Wave Studios London
Ses Tasarımcısı / Seslendirme Masası: Ed Downham / Parv Thind
Post Prodüksiyon: Glassworks Amsterdam
Baş 2D Sanatçısı: Blake Huber
2D Sanatçısı: Alexis da Camara
Renkçi: Scott Harris
Görsel Efekt Yapımcısı: Jamie McCubbin
Operasyon Direktörü: Anya Kruzmetra
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.