reklam
reklam

Borsan iletişim ajansını seçti...

Haberler - 12 Eylül 2018, Çarşamba

altKablo sektörüne yön veren kuruluş BORSAN, iletişim çalışmalarını PRactice Communication Management ile yürütme kararı aldı.
Türkiye’nin en büyük 500 sanayi şirketi arasında yer alan, ülkemiz kablo endüstrisinin önde gelen kuruluşu BORSAN, iletişim çalışmalarında PRactice Communication Management’dan hizmet alacak. 
 
1984’te kurulan BORSAN, kablo ve aydınlatma ürünleri alanında kaliteli üretim felsefesi, geniş ürün yelpazesi ve müşteri odaklı çalışma prensibiyle Türkiye’nin dört bir yanında tercih edilmenin yanı sıra, global pazarın Türkiye’den yükselen yıldızı kimliğiyle ülkemize yılda 36 milyon doların üzerinde gelir sağlıyor. Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında yükselişini sürdüren BORSAN, Türkiye İhracatçılar Meclisinin 2017 yılı İlk 1000 İhracatçı Raporu’nda da 509. sırada yer aldı. 
 
BORSAN’ın vizyonunu ise, 2021 yılı sonuna kadar Kablo ve LED Aydınlatma üretimi yapan Türk sermayeli şirketler arasında KALİTE, MALİYET ve TESLİMAT performans göstergelerinde EN İYİ olmak ve global bir şirket kültürüne geçmek oluşturuyor.
 
PRactice Communication Management (PRactice), kurucu ortaklarının iletişimin her disiplininde, hizmet verdikleri farklı sektörlerden elde ettiği uzmanlık ve deneyim birikimini, sonuç odaklı ve sürdürülebilir iletişim çalışmalarıyla müşterilerine itibar ve rekabet avantajı olarak sunuyor. 
 
PRactice, BORSAN’a ve markalarına, İtibar Yönetimi ve Fikir Önderliği, Kurumsal İletişim, Toplumsal Angajman, Medya İlişkileri ve Kriz İletişimi alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak. 
 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.