reklam
reklam
reklam

Bir ayda iki global marka!

Haberler - 1 Ağustos 2017, Salı

Leo PRPublicis One bünyesinde yer alan Leo PR, küresel turizm ve seyahat sektörünün lider markalarından Momondo'nun Türkiye'deki iletişim faaliyetlerini yürütecek.

Türkiye'nin en köklü iletişim danışmanlığı ajanslarından Leo PR, 31 ülkede faaliyet gösteren seyahat arama sitesi Momondo ile anlaştığını duyurdu. Ajans, markaya medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, içerik yönetimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.

2006 yılında Danimarka'da kurulan Momondo, binlerce seyahat sitesi ve hava yolu şirketini tarayarak kullanıcılarının en uygun uçak bileti, otel ve araç kiralama fırsatlarını yakalamasını sağlıyor. Momondo, Türkçe dil seçeneğine sahip ödüllü web sitesi ve mobil uygulamaları üzerinden ücretsiz olarak hizmet veriyor.

BİR AYDA İKİ GLOBAL MARKA

Leo PR lideri Artanç Savaş, yeni işbirliğini şu sözlerle değerlendirdi: Leo PR'ın müşteri portföyü küresel markalarla genişlemeye devam ediyor. Yenilikçi vizyonumuzun, sektörün en özgün markalarından Momondo'nun beklentileriyle uyum içerisinde olduğunu görmekten dolayı mutluyuz. İşbirliğimiz kapsamında markaya daha da değer katacak çalışmalara imza atacağız."

Atasun Optik, Cartoon Network, Kiğılı, Max Factor, NBA, Netflix ve Tepe Nautilus'un da aralarında yer aldığı önemli markalara danışmanlık hizmeti veren Leo PR, geçtiğimiz haftalarda küresel konaklama sektörünün lider firmalarından Hilton ile de el sıkıştığını duyurmuştu.

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.