BTZ'nin iletişim sponsoru belirlendi!

Haberler - 21 Ekim 2015, Çarşamba

btzHer yıl yaklaşık 700 kişinin katılımı ve 30 bin kişinin internet üzerinden izlediği Bilişim Teknolojileri Zirvesi’nin (BTZ) iletişim sponsoru GIS Consult oldu.  Sektörün en prestijli etkinlikleri arasında yer alan BTZ,  4-5 Aralık tarihinde İTÜ Maçka Kampüsü’nde düzenlenecek.  

İTÜ İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından bu yıl 8.’si düzenlenecek etkinlikte sosyal medya, e-ticaret,  mobil dünya ve dijital pazarlama trendleri masaya yatırılacak. 2013 yılında kurulan ve dijital dünyadaki gelişmeleri PR dünyasına entegre ederek çalışan GIS Consult, Bilişim Teknolojileri Zirvesi’ne basın iletişimi konusunda destek verecek. Geçtiğimiz yıllarda aralarında Microsoft, Nokia, Avea, Vodafone, Avea, Turkcell, Spotify gibi 90'a yakın firmanın yer aldığı Zirve’ye akademik ve profesyonel dünyadan yoğun katılım olması bekleniyor.  
 
2013 yılında kurulan GIS Consult’ın portföyünde Cisco, Danimarka merkezli Saxo Bank’ın Türkiye iştiraki Saxo Capital Markets, İngiltere merkezli teknoloji yatırım fonu Atomico, e-ticaret teknolojileri şirketi Inveon gibi markalar bulunuyor. GIS Consult, 2013- 2014 yılları arasında Webrazzi etkinliklerinin de iletişim sponsoru olmuştu. İletişimde yaşanan dönüşümde geleneksel halkla ilişkiler kavramı ile yeni medya düzenini harmanlayan GIS Consult, kurumsal iletişim, kurumsal kimlik ve sosyal medya stratejileri başta olmak üzere iletişim sürecinin her adımında çözümler üretiyor.
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.