reklam
reklam
reklam
reklam

Arzum'dan kadınlara teşekkür...

Haberler - 8 Mart 2017, Çarşamba

4523523562356Kadınların değerini bilen ve her zaman onların yanında olan Arzum, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde yayına giren reklam filminde 50 yıldır değişmez takipçisi kadınlara  ‘'Senin Arzun Benim Arzum'’ mesajıyla teşekkür ediyor. Kadınların değerli ellerinde şekillenen ve güzelleşen hayata dair önemli anların işlendiği reklam filmi, yaşama dair duygusal karelerle dikkat çekiyor.
 
50 yıldır yenilikçi, tutkulu, samimi ve özenli yaklaşımıyla müşterilerine en iyi teknolojiyle birlikte  ürünleri sunan ve şimdiye kadar kadınların hayatlarında en önemli yardımcısı haline gelen Arzum, onların dünyasını güzelleştirmeye ve değiştirmeye devam ediyor.
 
Yarım asırdır kadınlardan ilham alarak onların hayatlarındaki değişime destek olan küçük ev aletlerini üreten Arzum, kadınları odağına alarak “Sen dokunursun, değişir dünya” mottosuyla sahip oldukları değiştirme gücünü hissettirmeyi amaçlıyor.
 
Videoya aşağıdaki linkden ulaşabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=0Z8pJnYAgtM&t=2s


2345562456346
Reklam Künyesi:

Reklamveren:  Arzum Küçük Ev Aletleri San. ve Tic. A.Ş.
Reklamveren Temsilcisi: Mehtap YILDIZ, Diğdem CENGİZ GÜRSEL, Neslihan DEMİR, Tunca KARCI
Reklam Ajansı: Federation
Müşteri Temsilcisi: Nurten Ardıç, Emre Kütük
Yaratıcı ekip: Barış Akbaş, Ali Algür, Ceyhun Özdemir, Melih Aytek Yıldırım, Emrah Mokan, Gökçay Vardar 
Prodüksiyon - Postproduksiyon Şirketi: Magicpost
Müzik: Magicpost
Kullanılan Mecralar: Radyo, internet

50 yıllık başarı serüveni
En değerli elektrikli ev aletleri markası olma” misyonuyla 1966’da yola çıkan Türkiye’nin öncü küçük ev aletleri markası Arzum, 50. kuruluş yıl dönümünü kutluyor. Arzum, sektöre kazandırdığı ilklerle birlikte ödüllü ürünleri ile de müşterilerinin kalplerinde taht kurarak dünya markası olma yolunda hızla ilerliyor.
 
50 yıllık deneyimini ve bilgi birikimini yeniliklerle birleştirerek birçok ilke imza atan Arzum, teknoloji ve inovasyonla olduğu kadar tasarımlarıyla da kadınların gönlünü fethediyor. Arzum, yılda ortalama 4 milyon ürünüyle başta Türkiye olmak üzere dört kıtadan 30 ülkede milyonlarca eve giriyor.
 
Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası
Üstlendiği tüm sosyal projelerde en yüksek toplumsal faydayı yaratmayı ilke edinen Arzum, kadınları satranç sporuna teşvik etmek, satranca gönül veren kadınların yanında olmak ve kız çocuklarının kişisel gelişimini desteklemek amacıyla 2009 yılından bu yana Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası'nın ana sponsorluğunu üstleniyor. 
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.