Artı İletişim'e yeni müşteri...

Haberler - 11 Kasım 2019, Pazartesi

3456789Çimento sektöründe faaliyette bulunan üyelerinin çalışma hayatındaki haklarını korumak ve geliştirmek amacıyla 1964 yılında kurulan ÇEİS, Artı İletişim Yönetimi'nin yeni müşterisi oldu. Üyelerinin endüstri ilişkileri alanındaki sorunlarına çözüm bulmak, verimli çalışmalarına destek olmak ve iş sağlığı ve güvenliğini geliştirmek gibi faaliyetlerde bulunan ÇEİS, bu iş birliği kapsamında Artı İletişim Yönetimi'nden iletişim danışmanlığı hizmeti alacak.

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) ve Türkiye Etik ve İtibar Derneği (TEİD) üyesi olan Artı'nın hizmet verdiği markalar arasında; Amazon Web Services (AWS), Ant Yapı, Armut, Avis, Bayer, Bayer Tüketici Sağlığı, Birmot, Borusan Otomotiv, Budget, Delimonti, ENKA Kültür Sanat, Euler Hermes, Facebook, GoDaddy, Gülmek İyileştirir Derneği, Instagram, İTÜ Mezunları Derneği, Jolly Joker, Kilimanjaro, Kiva, Mavi, Mattel, Mecard, Medicana, Monochrome, Neolokal, Rhodium, Orkid, Otokoç, Öğretmen Akademisi Vafkı, Worldcard, Yapı Kredi ve Zipcar bulunuyor.
 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.