Artı İletişim Yönetimi'ne yeni müşteri

Haberler - 12 Mart 2020, Perşembe

353536Artı İletişim Yönetimi, 1909 yılında açılan ilk satış mağazasından bugüne Türkiye'de faaliyet gösteren Nestlé Türkiye'nin kurumsal iletişim danışmanlığını üstlendi. Artı, dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé'nin Türkiye'deki kurumsal iletişim stratejisinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak.

Nestlé ülkemizde, 10 kategoride 800'ün üzerinde ürünü ve 50'ye yakın markasıyla 114 yıldır faaliyet gösteriyor.

Artı'nın iletişim danışmanlığını üstlendiği markalar arasında; Amazon Web Services, Ant Yapı, Armut.com, Bayer, Bayer Tüketici Sağlığı (Bepanthol, Elenatal, Redoxon, Supradyn), Borusan Otomotiv (BMW, Jaguar, Land Rover, MINI), Çimento Endüstrisi İşverenleri Sendikası, d.ream (Kilimanjaro, Monochrome, Mezzaluna), ENKA Sanat, Euler Hermes, Facebook, Getac, GittiGidiyor, Global Compact, GoDaddy, Jolly Joker, Mavi, Mattel (Barbie, Fisher-Price, Hot Wheels, Mecard, Polly Pocket, Scrabble, UNO), Orkid, Otokoç Otomotiv (Avis, Budget, Birmot, Zipcar), Prima ve Yapı Kredi bulunuyor.
 

Mehmet Bozalp

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.