Artı İletişim Yönetimi'ne yeni müşteri...

Haberler - 18 Aralık 2019, Çarşamba

8746987432Artı İletişim Yönetimi, müşteri portföyüne Aralık 2019 itibariyle Türkiye'nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor'u ekledi.
 
Artı, 18 yıldır e-ticaret sektöründe sunduğu yenilik ve ilklerle adından söz ettiren GittiGidiyor'un iletişim aktivitelerinin yönetiminden ve iletişim stratejisinin oluşturulup planlanmasından sorumlu olacak.
 
2011 yılında global e-ticaret devi eBay'in çatısı altına girdikten sonra sektördeki öncü konumunu daha da güçlendiren GittiGidiyor'un 26 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Bireysel satıcıların, KOBİ ve büyük işletmelerin mağaza açıp işlerini büyüttüğü güvenli bir alışveriş platformu olan GittiGidiyor, aynı zamanda kullanıcılarına 50 kategoride 15 milyon ürün çeşidi sunuyor.
 
Artı'nın iletişim danışmanlığını üstlendiği markalar arasında; Amazon Web Services, Ant Yapı (Fraser Place), Armut, Bayer, Bayer Tüketici Sağlığı(Bepanthol, Elenatal, Redoxon, Supradyn), Borusan Otomotiv (BMW, Jaguar, Land Rover, MINI), d.ream (Delimonti, Kilimanjaro, Kiva, Monochrome), Çimento Endüstrisi İşverenleri Sendikası, Otokoç Otomotiv (Avis, Budget, Birmot, Zipcar), ENKA Kültür Sanat, Euler Hermes, Facebook, Getac, Global Compact, GoDaddy, Gülmek İyileştirir Derneği, Instagram, Jolly Joker, Mavi, Mattel (Barbie, Fisher-Price, Hot Wheels, Mecard, Polly Pocket, Scrabble, UNO), Neolokal, Orkid, Öğretmen Akademisi Vakfı ve Yapı Kredi bulunuyor.

 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.