Araştırmalar ne diyor?
Köşe Yazısı - 31 Ekim 2006, Salı

•%63’ü PR’ın ölçümlenmesinin zor olduğunu, %21’i mümkün olamayacağını söylüyor
•Katılımcıların % 98’i Internet’in sektöre pozitif katkı sağladığını düşünüyor
•%43’ü bazı noktalarda Internet’in hayatı zorlaştırdığını belirtiyor
•%70’i Internet’in medya ile ilişkileri geliştirdiğine inanıyor
•%97’sine göre en önemli online araç e-mail. E-mail’i” blog”lar izliyor
•%96’sı PR’ın gelişmesi için önemli fırsatların olduğuna inanıyor
•Sadece %12’si PR’ın yüksek standartlara ulaşmak üzere olduğunu düşünüyor
•%76’sı halen medya ilişkilerinin en önemli araç olarak görüldüğünü ifade ediyor
•%66’sı PR’ın medya ilişkilerinden öte olduğunu vurguluyor
•% 95’i PR’ın kabuk değiştirdiğini dile getiriyor
•%21’ine göre PR bütçeleri büyüyor
•%63’ü PR’ın işlevlerinin doğru anlaşılmadığını düşünüyor
•Katılımcıların %31’i freelance çalışıyor
•%68’i önümüzdeki 5 yılda ofis sayısının yarı yarıya azalacağını ve mobil PR’cıların artacağına inanıyor
•%83’ü ölçümlemeyi ciddi bir problem olarak görüyor
•%33’ü inandırıcı bir ölçümlemeyi mümkün görmüyor
•%66’sı ölçümlemede birkaç aracı bir arada kullanmak gerektiğinin altını çiziyor
•%87’si PR’ın bir yönetim fonksiyonu olduğu söylüyor
•%91’i PR sektöründe nitelikli eleman bulmanın diğer sektörlere göre daha zor olduğunu dile getiriyor
6864 kez okunmuş Aret Vartanyan
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.